Dessection Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei. Er nysgjerrig på folk sine erfaringer med DLS bilstereo. Tenker da spesielt på frontsett, forsterkere og bass elementer. Hva har folk vært borti, hva har du eventuelt spilt med hvilke bassere, portet eller lukket kasse, hva syns du om lyden og trykket i frontsettene, og hvilke frontsett. Meninger om forsterkerene, utgangseffekt, og strømforbruk osv... Takk til alle som har noe info. :) Ja, jeg har søkt, googlet osv, men er veldig lite å lese om dette i norge. :( :disco Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaffi Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 De har knallgode forsterkere med ekte oppgitt watt. Den jeg har 90A sikring og oppgitt til langt mindre utgangs effekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Jeg har Reference R1070 og Ultimate UP6 fordi jeg syntest klangen i de var veldig naturlig når jeg testet de mot hvilke som helst andre produkter hos en dreamtm forhandler. Synes at de spiller utrolig klart uten å spille for skarpt i forhold til de jeg testet de mot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Hei. Er nysgjerrig på folk sine erfaringer med DLS bilstereo. Tenker da spesielt på frontsett, forsterkere og bass elementer. Hva har folk vært borti, hva har du eventuelt spilt med hvilke bassere, portet eller lukket kasse, hva syns du om lyden og trykket i frontsettene, og hvilke frontsett. Meninger om forsterkerene, utgangseffekt, og strømforbruk osv... Takk til alle som har noe info. :) Ja, jeg har søkt, googlet osv, men er veldig lite å lese om dette i norge. :( :disco DLS er helt greit til prisen, men ikke noe mere egentlig. Har lydbedømt mange DLS konkurransebiler oppigjennom årene og sitter vel egentlig ikke med noen WOW intrykk av noen av de. Jeg personlig hadde ikke handlet det da det er mye bra på markedet til en hyggelig pris som er vel så bra som DLS. http://www.bgaudio.no er norsk importør. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Egentlig litt det samme jeg sitter igjen med Rockford. Cerwin Vega har så si altid gitt meg WOOOHA opplevelse (på bass elementene), Mens RF blir "tamt" i forhold" :(. Har selv RF, siden Cerwin ikke har noe i akkuratt den prisklassa jeg handla. Har power T1 12". DLS er litt i samme gate :(. Men låter jo :). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Bassene til DLS veit jeg ikke men frontsetta er gullbra!Har Up5 ibilen nå og til å bli brukt på spilleren låter det helt nydelig... 5" tåler veldig mye uten å vrenge og diskanten er upåklagelig! Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Driver selv å "spiller inn" (venter på at lyden blir som den skal) mitt DLS anlegg nå. Frontsett : U6 (har mellomtone liggende, men ikke noe delefilter, så skal finne ut hvordan jeg skal gjøre dette med tanke på aktiv deling osv) Bass : UR12 x 2 Forsterker Mono : A6 Forsterker 4kanal : A4 Spilt noen timer bare nå, vente 15-20 timer til, så skal jeg begynne å justere osv :) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 Har selv et gammelt DLS frontsett i bilen. Det eneste som ikke har blitt sprengt siden jeg kjøpte den. Overrasket over hvor bra de hoder seg. Har vært gjenom mye juling. Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg