Ja__9 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei alle sammen! Hvordan kan jeg få startet opp forsterkeren min uten å ha en spiller?? Jeg må jo sette inn remote for at forsterkeren skal starte. Remote på forsterkeren skal vel ha 2volt så det er nok ikke så lurt å stappe inn en ledning fra batteriet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei alle sammen! Hvordan kan jeg få startet opp forsterkeren min uten å ha en spiller?? Jeg må jo sette inn remote for at forsterkeren skal starte. Remote på forsterkeren skal vel ha 2volt så det er nok ikke så lurt å stappe inn en ledning fra batteriet :p Remote skal ha 12Volt, så det er bare å stappe inn en ledning fra batteriet det.. Er ihvertfall 12 Volt ut på remote på alle spillere jeg har vært borti. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Remote skal ha 12Volt, så det er bare å stappe inn en ledning fra batteriet det.. Er ihvertfall 12 Volt ut på remote på alle spillere jeg har vært borti. ok, takk :) + eller - ?? :bok: leste 2 volt en plass men..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 ok, takk :) + eller - ?? :bok: leste 2 volt en plass men..? + :) Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 + :) håper du har rett eller så er det 2000 laken i søpla :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 + skal inn på remoten:) edit; damn. 2 late:) det ER + spenning som skal inn på remoten. ingen laken tapt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 + skal inn på remoten:) edit; damn. 2 late:) det ER + spenning som skal inn på remoten. ingen laken tapt:) funka fint det :) da er det bare spiller jeg trenger:p har kun pc i bilen skjønner du :p hvilken spiller anbefaler du med aux inngang (RCA) og 2 aux utganger til forsterkere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Husk for guds skyld å koble på en bryter på remoteledningen, hvis ikke trekker forsterkeren strøm 24/7.. En vanlig spiller trenger du kun om du hører endel på radio. Hvis ikke funker det helt krem med et eksternt lydkort :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Remote kan du også ta fra baklyktene så skrur forsterkeren seg av når du skrur av bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willosof Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Remote kan du også ta fra baklyktene så skrur forsterkeren seg av når du skrur av bilen ;)med mindre du glemmer å skru av lysa! :D Siter William Viker Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 hehe.. mye lettvindte løsninger ute å går.. ;) Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willosof Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 hehe.. mye lettvindte løsninger ute å går.. ;)Neinei! Ikke lettvinne! Kreative og alternative! :) Siter William Viker Svart Toyota HiLux '07 med littavhvert på :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aliennn Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Hehe.. Ok, som du vil.. Siter Vinterstylingen er montert.. ;) Valsing påbegynt. Må få plass til sommerhjula.. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilvrBlue Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Husk for guds skyld å koble på en bryter på remoteledningen, hvis ikke trekker forsterkeren strøm 24/7.. En vanlig spiller trenger du kun om du hører endel på radio. Hvis ikke funker det helt krem med et eksternt lydkort :) Jaha? Skal ikke forsterker skru seg av når man skrur spiller av? Trodde det var nettopp dette remote var til.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 eneste forskjellen er at spilleren slår seg av med tenning/lys istedet for spilleren...i praksis det samme Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg