Nifty Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Om Bilen:Km stand 230000. Importert i -97, jeg er 3dje eier siden den kom til landet. Gjevnlig tektylert under, kun sommerkjørt siden 2003. Eu godkjent i mai 2007.årsavgift betalt.Tidlig 2002 ble g-lader byttet ut bilen hadde da gått ca 200000km.(se specs)Reg.reim og alle løpehjul byttet på ca 200k. toppakning og topp skal være overhalt på 200k, svetter null olje.Meget lite rust! Specs: Chippet (originalchip følger med) Supersprint effektanlegg med kat.erstatter (Montert årskiftet 06/07 rs portet g-lader, ombygget til dobbeltreimdrift, mindre ladehjul.(har kvitering fra G-tech) Senket 40/40 (godkjent i vognkort) Goodyear F1 Eagle dekk i 205/45/16 på alufelg (Godkjent i vognkort) autogauge voltmeter/ladetrykksmåler montert i a stolpe Fremre motorfeste i aluminium fra Bahnbrenner VR6 front VR6 Panser Dørhåndtak uten nøkkelhull (originale følger med) Alarm m/sentrallås, installert av bilradiospesialisten (m kvitering) Shortshift montert Lakkert for 2 år siden i originalfarge Nye skiver,klosser og hjullager bak. 3 caliptere overhalt, 1 ny. nytt oljefilter,olje. nye pærer i instrumenter.Nytt hjullager h.s foran. Litt smålig lakkrust på 2 hjulbuer, samt lakkrust på kanal i front. ingen hull! 98%rustfri bil! Følger med rieger infinity frontleppe, og sideskjørt lakkert i bilens farge. leppe er brukt, skjørt helt nye. originalgrill følger med. Originale baklykter følger med. elektrisk justering av speil fungerer ikke. tror starteren er litt sliten, må ofte kinne 2 ganger før den slår inn. Sentrallås har hikkebye. Så folkens, siden jeg må kvitte meg med kjerra, hva kan jeg få for denne? :flushit: Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Tja, en godt gjennomført og godt ivaretatt bil. Mindre slitt interiør, en motor som ikke svetter, lett modda, både motor og utseende. Reimer skiftet ved intervall. G-lader som er overhalt, med kvittering pluss lengre holdbarhet. Fin lakk, med minimale rustflekker. Noe interiør oppgradert for å få tøffere utseende. Vel...Uten å ha sett bilen, så ville jeg ha antydet rundt 55.000-65.000,- Ikke sitèr meg, dette er mine meninger. Kort sagt, fra min side, en penere corrado som holder i mange år til. Ps! Du har ikke nevnt noe om bilen ellers, feks Dørhengsler, er de smurt iløpet av de siste 10 åra? Takluke? Forstillingsdeler? Elektriske speil koster ikke mange kronene å fikse, bare en liten smule tålmodighet og tid. Legg den ut da vel! (autodb.no) Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 hei, og takker for svar:) alt av hengsler osv er 100% takluke, vinge og vinduer har 100% funksjon :) Eneste er de speilene :) har lagt den ut nå, så får vi se hva som skjer :) Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugbug Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Akkurat hva jeg ser etter kanskje? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nifty Skrevet Juli 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hehe, godt mulig det. står på tunet enda. fått en haug med henvendelser, men er skikkelig usikker på å selge enda. er jo dritmorro bil. får mye oppmerksomhet i en sånnen :P Siter BMW e36 320i - 92 Mod [x]Corrado G-60 - 89 Mod [x]BMW E30 323i -85 Mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slugbug Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Har hatt lyst på en sånn en siden jeg fikk lappen. Og det har plutselig blitt en del år etter hvert. Tenker jeg får ta å få tak i en nå, før jeg blir gammel. :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
retard69 Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Jeg vil åsså ha en!!!:P Siter 88mod Mercedes 230E *Solgt* 83mod Golf GTI Rabbit *Solgt* 86mod Bmw 320i *Solgt* 85mod Golf GTI 8v *solgt* 94mod Honda Accord 2,3 SR *Eier* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Mitt råd er å kjøpe en som er litt påkosta, og ikke en 30k bil. Blir fort dyrt hvis man kjøper en billig bil og må bytte masse deler. Har kosta på min ca 65000,- på 3mnd, men hærregud for en morro bil. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 Mitt råd er å kjøpe en som er litt påkosta, og ikke en 30k bil.Blir fort dyrt hvis man kjøper en billig bil og må bytte masse deler. Har kosta på min ca 65000,- på 3mnd, men hærregud for en morro bil. Kansje likegreit å kjøpe en som er ferdig påkostet da? vel.. er vel ikke alle som sitter med ubegrensede midler. Kan du skru og er fingernemd, får du nok stor glede av en billig rado. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg