Gå til innhold

Nissan Skyline R32 Gtr spotted i tromsø

Ranger emnet

200sxmathias

Anbefalte innlegg

SRT, Ja den er spinnvill den Sunny'en :D

Stian sin skyline bremsa vel 468 hk, vist ikke det er jeg som bommer med hukommelsen min og tall :)

Edit: Er vel gode odds for at noen av de som faktisk husker talle retter det opp igjen temmelig fort :)

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått da... mulighet til å se en skikkelig rå bil da her i tromsø :D. Så en Toyota Supra her en dagen da det var max power treff her oppe. Sto Hertz på sida på den. Så hørte noen rykter om at det var sønnen eller noe til han som eier Hertz bilutleie her oppe... (får vel ta med kameraet da i håp om å få noen bilder av råskapen)

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rått da... mulighet til å se en skikkelig rå bil da her i tromsø :D. Så en Toyota Supra her en dagen da det var max power treff her oppe. Sto Hertz på sida på den. Så hørte noen rykter om at det var sønnen eller noe til han som eier Hertz bilutleie her oppe... (får vel ta med kameraet da i håp om å få noen bilder av råskapen)

Står alt om den Hertz supran i tråden om narvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnsen, den Supraen tilhører nok desverre ikke oss på Hertz Tromsø nei. Det er vel sønnen til Trond i Narvik om jeg ikke tar helt feil. Det råeste vi har er vel XC90 og oss ansatte har diverse prosjekter i garasjer rundt omkring (sx, mr2 og kanskje flere? ;) ).

Jeg skal klistre et Hertz-merke på bilen til V12power i morra, så har vi litt fet bil med reklame ivertfall ;)

Men det går en rå sort supra på Slettaelva (kvaløya), har bilder om noen er intressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng ut bilder :)

Joda klart jeg kjører med reklame, hvis det blir jævlig billig for meg og leie bil hos dere til vintern?? ;) hehe....

Litt utenfor dette emnet:Noen her i forumet som bor i tromsø og er dyktige med installasjon av bilstereo/dvd og som vil ha en 1-2 timers jobb en ettermiddag ? send en mail til meg: eivhun@yahoo.no

Mvh

V12 POWER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleng ut bilder :)

Joda klart jeg kjører med reklame, hvis det blir jævlig billig for meg og leie bil hos dere til vintern?? ;) hehe....

Litt utenfor dette emnet:Noen her i forumet som bor i tromsø og er dyktige med installasjon av bilstereo/dvd og som vil ha en 1-2 timers jobb en ettermiddag ? send en mail til meg: eivhun@yahoo.no

Mvh

V12 POWER

hørt med bilstereospesialisten

hobbyfotograf

tar gjerne bilder av din bil

send pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet ikke hvor mye de skal ha, kan ta opp til 3-4 timer og da er prisen 3500,-. Og det gidder jeg ikke betale..... ;)

Men takk for tipset

Kan du ikke gjøre det selv da?

hva er det du skal ha inn i bilen da?

Vet ikke om det er så "enkelt"/simpelt som det var i min bil du skal ha det men (jeg har 2stk 12" baki + forsterker). Jeg trakk bare strømkabel (20mm2 kabel) fra + på batteriet, inn i en sikring, gjennom torpedovegg inn over pedalene (sammen med ledninger som gikk der fra før), under listene på dørkarmene og ut inn baki bagasjerommet. Da har du + til forsterkeren eller kondensatoren, og så finner du en plass å skru fast minus baki der :op:...

Signalkabelen + remote går vel bare fra cd-spiller bak paneler og under dørterskellista på motsatt side av bilen (slik at det ikke blir eventuelle forstyrrelser, og bak til bagasjerommet.. Er ikke så vanskelig det... Men er kanskje mer avanserte greier du skal ha?

Isåfall er det vel noen som kan forklare sånn halveis hva du trenger å gjøre...

Voldsom O.T. sorry folks :well:

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider