200sxmathias Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 spotta denna skylinen på alfeim fant ut at han er den nye naboen min Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 heh, er vel gjerne du som er den nye naboen. Stian har stått parkert der i maaaange år :) Står forresten en frisk Sunny i garasjen der, 1,4LX trimma me ÅPENT luftfilter og kjører 98oktan for mer effekt! ;-) shiit, ville greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 så også en evo lengere bort i gata Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Fin bil det der.... Hva er det av spec i den? V12 Power Bad ass boyz drive bad ass toyz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 SRT, Ja den er spinnvill den Sunny'en :D Stian sin skyline bremsa vel 468 hk, vist ikke det er jeg som bommer med hukommelsen min og tall :) Edit: Er vel gode odds for at noen av de som faktisk husker talle retter det opp igjen temmelig fort :) Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 rått da... mulighet til å se en skikkelig rå bil da her i tromsø :D. Så en Toyota Supra her en dagen da det var max power treff her oppe. Sto Hertz på sida på den. Så hørte noen rykter om at det var sønnen eller noe til han som eier Hertz bilutleie her oppe... (får vel ta med kameraet da i håp om å få noen bilder av råskapen) Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 rått da... mulighet til å se en skikkelig rå bil da her i tromsø :D. Så en Toyota Supra her en dagen da det var max power treff her oppe. Sto Hertz på sida på den. Så hørte noen rykter om at det var sønnen eller noe til han som eier Hertz bilutleie her oppe... (får vel ta med kameraet da i håp om å få noen bilder av råskapen) Står alt om den Hertz supran i tråden om narvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Johnsen, den Supraen tilhører nok desverre ikke oss på Hertz Tromsø nei. Det er vel sønnen til Trond i Narvik om jeg ikke tar helt feil. Det råeste vi har er vel XC90 og oss ansatte har diverse prosjekter i garasjer rundt omkring (sx, mr2 og kanskje flere? ;) ). Jeg skal klistre et Hertz-merke på bilen til V12power i morra, så har vi litt fet bil med reklame ivertfall ;) Men det går en rå sort supra på Slettaelva (kvaløya), har bilder om noen er intressert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Men det går en rå sort supra på Slettaelva (kvaløya), har bilder om noen er intressert. ja kjør på Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Sleng ut bilder :) Joda klart jeg kjører med reklame, hvis det blir jævlig billig for meg og leie bil hos dere til vintern?? ;) hehe.... Litt utenfor dette emnet:Noen her i forumet som bor i tromsø og er dyktige med installasjon av bilstereo/dvd og som vil ha en 1-2 timers jobb en ettermiddag ? send en mail til meg: eivhun@yahoo.no Mvh V12 POWER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Sleng ut bilder :) Joda klart jeg kjører med reklame, hvis det blir jævlig billig for meg og leie bil hos dere til vintern?? ;) hehe.... Litt utenfor dette emnet:Noen her i forumet som bor i tromsø og er dyktige med installasjon av bilstereo/dvd og som vil ha en 1-2 timers jobb en ettermiddag ? send en mail til meg: eivhun@yahoo.no Mvh V12 POWER hørt med bilstereospesialisten Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V12 POWER Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 hørt med bilstereospesialisten De vet ikke hvor mye de skal ha, kan ta opp til 3-4 timer og da er prisen 3500,-. Og det gidder jeg ikke betale..... ;) Men takk for tipset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 De vet ikke hvor mye de skal ha, kan ta opp til 3-4 timer og da er prisen 3500,-. Og det gidder jeg ikke betale..... ;) Men takk for tipset Kan du ikke gjøre det selv da? hva er det du skal ha inn i bilen da? Vet ikke om det er så "enkelt"/simpelt som det var i min bil du skal ha det men (jeg har 2stk 12" baki + forsterker). Jeg trakk bare strømkabel (20mm2 kabel) fra + på batteriet, inn i en sikring, gjennom torpedovegg inn over pedalene (sammen med ledninger som gikk der fra før), under listene på dørkarmene og ut inn baki bagasjerommet. Da har du + til forsterkeren eller kondensatoren, og så finner du en plass å skru fast minus baki der :op:... Signalkabelen + remote går vel bare fra cd-spiller bak paneler og under dørterskellista på motsatt side av bilen (slik at det ikke blir eventuelle forstyrrelser, og bak til bagasjerommet.. Er ikke så vanskelig det... Men er kanskje mer avanserte greier du skal ha? Isåfall er det vel noen som kan forklare sånn halveis hva du trenger å gjøre... Voldsom O.T. sorry folks :well: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E_man Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 Den der Skylinen er benket 478hk og 525nm på hjulene. Flytter seg rimelig greit:P Angående den Sunnyen er det ingenting å snakke om, sRt;) Hvem på denne kloden gidder å gjøre noe med en sånn pensjonistbil? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 e d ikke en turbomotor i den sunnyen. minnes å ha hørt om den.skjelden bil. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg