Ja__9 Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Noen som har peiling på defa alarm?? Jeg har kjøpt forsikringsbil, så den har vært stjålet. problemet er da at alarmen er koblet fra på en måte så jeg trenger en bruksannvisning.. og en fjernstyring. -noen som vet noe? Det jeg vet om alarmen er det som står på den. Defa A.S Spectra 3204/3205/RF B60301401 Disse opplysningene får ikke jeg noe ut av :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 http://cor.defa.com/ ? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Instruksjonsbok finner du her: bilradiospes.no. Hvis du skal starte bilen og skippe startsperra, så let deg fram til hovedkontakten til hjernen til alarmen, fjern hjernen, og stikk en binders inn i to kabler på enden av kontakten. Mener å huske de er grønn/sort og rød/sort. Da starter bilen, og alarmen vil ikke ule. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Instruksjonsbok finner du her: bilradiospes.no. Hvis du skal starte bilen og skippe startsperra, så let deg fram til hovedkontakten til hjernen til alarmen, fjern hjernen, og stikk en binders inn i to kabler på enden av kontakten. Mener å huske de er grønn/sort og rød/sort. Da starter bilen, og alarmen vil ikke ule. Det skall være vit/grønn-rød/sort. Er sentralen sort lønner det seg ikke og sette i stand. Bare fjærnkontrolen koster nesten 1000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 koster den tusen spenn?!? Da kan jeg heller kjøpe meg komplett (ny) DEFA alarm som jeg vet funker :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg