nessi Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Hei. Jeg vurderer å bytte til meg en Volvo 740 TIC 1987 Model,Motor 89 mod. jeg har veldig lite peiling på bil. Det er 215 Hk, og jeg så intet rundt motorn, det må skiftes noe ved topp pakningene, noe på ventilene. (jeg har 0 peiling,noen som var med meg som skjønner seg på dette) jeg legger ved bilde, lurer på sånn ca hva jeg kan få for den. synes intereiøret var fint, noen skjønnhets merker i taket. Den er lovlig senka og gikk gjennom EU kontroll nettop, bare det med ventilene som må gjøres. 2 bilder før mobil batteriet tok slutt: http://img412.imageshack.us/my.php?image=14072007001ur2.jpg http://img524.imageshack.us/my.php?image=14072007002gd7.jpg håper noen kan hjelpe meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Den der så sliten ut. Gåene ventiltettninger er det, det er vanlig på de motorene. Hmm. Prisen avhenger jo av utstyr da, og KM stand. 10.000 - 15.000 kroner kansje? Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 10-15 000 `? om det er : lite rust bra karosseri plater pent interiør så burde den være verdt bortimot 25 - 30 000 215hk? er det bremset eller "chip regnet" ? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessi Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 er usikker, eier sier det er 225hk nå, er en kompiss, han har heller ikke serlig peiling. Han skal sjekk i morgen på km avstand da den ikke står hjemme hoss han. Var ikke noe rust rundt motor, og så ikke ut som det var serlig rust andre steder. Den var ganske skitten når jeg så på den idag, men jeg ble overasket pga interiøret så veldig fint ut, må skaffe noe til front dårene(interiør) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 er det ikke dørtrekk på frontdørene? han sier det er lite rust? sjekk : rammevangen forran og bak. jekk festene. festene rundt bakakslingen og bensin tanken. kjenn etter om gulvteppene er våte \ fuktige, er de det er det nok litt jobb der. ( det fant jeg ut på min ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessi Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 er dørtrekk ja, men mangler en plass, er ikke store biten,skal prøve å sjekke. her er bilde av det som mangler, det gråe der. http://img523.imageshack.us/my.php?image=dsc000431174717779ci3.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 ok, kjipt du bor så langt unna, ellers skulle du fått dørtrekk av meg. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessi Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 ok, kan vel betale deg frakta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 skal ta bilde av det i morgen, sjekke tilstanden på det først :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nessi Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 den er grei,takker :) skal ta flere bilder når jeg ser på den neste gang, ble batteri tør sist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Og sjekk bunnen av dørene på innsida (rett under dørtrekket) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 motor 89mod? for håpe du har 87 innsprut enda da... 89 er LH2.2 og "katta i sekken" om du leter etter chip.... må slenge meg på og si at denne så sliten ut ja... hadde ikke gitt mer enn 10 lapper for denne. Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Gått langt? Hva kan forige eier dokumentere av arbeid på bilen? Ellers ser bilen nesten like sliten ut som min, jeg ville ikke gitt noe særlig over 15k for bilen. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tveit'n Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 oi. den såg sliten ut. eg hadde ikkje gjedd mye for den. sjå på prosjekte mitt. der er bilde av min, den betalte eg 15 for, og den ser nå mye bedre ut. Siter Tveit'n Performance Volvo 740 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olapetter Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 gamle bilen til en kompis det der.. sitter en b23et med 531 topp der. motronic sprut. Hele forstillinga er så godt som skiftet. Skal ikke være så alt for my rust på den nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg