Chosen Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Noen som vet om golfer til racer ? tenkte på en litt styla golf 2 ellr noE :) Har sett den racing-golfen men den suger :( Vil ha en gate-golf :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Er ingen ute enda men jeg så litt på racesim forumet og det er en som driver og lager en fet golf 2 nå.Snart ferdig tror jeg. Men hvis det er noen her som klarer og lage biler så sett i gang...:) Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Faen noen må mekke en golf da :) Sikkert noen her på forumet som kan sånnt :D Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Hørt noe mer om golfen ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senden Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 hvis noen har blueprints kan jeg gi den et forsøk.. driver på med en Evo VII for øyeblikket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 ah.. det var en fet Evo! bare ikke kjøreegenskapene er like fæle som den andre evo'n jeg testet så er det jo gøy. stilig med biler som ser bra ut, men ikke gøy å kjøre om det er helt teite kjøreegenskaper..! Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senden Skrevet November 21, 2003 Rapporter Share Skrevet November 21, 2003 har samarbeidet med Lance Truong og Dutchman. Mr. Whippy lager ini'en og Lance eier en Evo (riktig nok en Evo VIII).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg