slitenvolvo Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Prøvde å debugge hengerfestet litt på bilen min. Er en tykk, rød ledning som har konstant 12v, uansett tenning av/på, brytere, bremser, blinkelys, ryggelys etc... Skal denne virkelig være der, eller er det en koblingsfeil? Hengerfestet virker til å være originalt, står påstemplet volvo på det. Grunnen til at jeg spør, er at tilhengeren min har tåkelys(?) på hvis jeg parkerer bilen med tilhengerkontakten innkoblet. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Jeg skal ikke si noe 100% sikkert, da jeg ikke vet hvordan din bil er koplet opp, men kan vel si med ganske stor sikkerthet at det skal ikke være noe strøm bak der når tenning er av og lysbryter er av. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Det er nok koblet feil ja, skal ikke være konstant 12V på hengerkontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 se om du klarer å spore den ledningen det er strøm på. Den skal sitte koplet på tåkelys relleet. Er helt sikkert bare satt på feil lpass på releet. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Det er godt mulig, skal undersøke. Mange takk. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg