Gå til innhold

Tatoveringstråden!

Ranger emnet


postcar

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har en tattovering ved bikinilinjen, rett ovenfor trusekanten. Det er en sommerfugl. Har ikke bilde akkurat nå.

 

Hm, tattovering på gutter er så fint vis han har den på armen eller ryggen da. Hva er brandings?

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tattovering ved bikinilinjen, rett ovenfor trusekanten. Det er en sommerfugl. Har ikke bilde akkurat nå.

 

Hm, tattovering på gutter er så fint vis han har den på armen eller ryggen da. Hva er brandings?

 

branding er brennmerking av huden... nesten slik de gjør når de merker hester på gammle cowboyfilmer!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tattovering ved bikinilinjen, rett ovenfor trusekanten. Det er en sommerfugl. Har ikke bilde akkurat nå.

 

Hm, tattovering på gutter er så fint vis han har den på armen eller ryggen da. Hva er brandings?

 

Branding er som nevnt brennmerking for å si det slik.. Kan enten gjøres ved å varme opp metall og presse mot huden eller slik som alle mine er utført utføres med å bruke en sak lignende en svipenn fra sløyden.

 

Er langt i fra så smertefullt som folk tror ettersom man utfører dette med meget høy temperatur som gjør at nervene tar kvelden.. Når det er ferdig healet om man kan si det slik så blir det lyserødt (iallefall på min hud).

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Branding er som nevnt brennmerking for å si det slik.. Kan enten gjøres ved å varme opp metall og presse mot huden eller slik som alle mine er utført utføres med å bruke en sak lignende en svipenn fra sløyden.

 

Er langt i fra så smertefullt som folk tror ettersom man utfører dette med meget høy temperatur som gjør at nervene tar kvelden.. Når det er ferdig healet om man kan si det slik så blir det lyserødt (iallefall på min hud).

 

Aha, skjønner.

 

Høres vondt ut da, men vis du sier så:P Husker alle drev å sa til meg før jeg tok tattovering at korsryggen og bikinilinjen var de to vondeste plassen å ta, siden det var det jeg sto mellom liksom. Synes ikke det var ille i det hele tatt når jeg tok den ved bikinilinjen, bare kilte.

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som veit om noen "normale" tatto sider?? vurdere å ha en selv...

 

Var http://www.bmezine.com som jeg linket til unormal ? Er vel en av de bedre som er tilgjengelig. Men for de som ikke orker å se igjen og trykke seg videre selv:

http://www.bmeink.com/ <-- Tattoodelen, så er det vel ca 150000 bilder av tattoos kategorisert i kategorier. Se fant tilogmed noe for Volvofolks http://www.molokosynthemesc.com/search/srch2004.exe?pic=tattoo/A31014/high/volvo.jpg&tsect=tattoo/geek001.html&desc=VOLVO%3Cbr%3E%3Cfont+size%3D-1%3E :)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, skjønner.

 

Høres vondt ut da, men vis du sier så:P Husker alle drev å sa til meg før jeg tok tattovering at korsryggen og bikinilinjen var de to vondeste plassen å ta, siden det var det jeg sto mellom liksom. Synes ikke det var ille i det hele tatt når jeg tok den ved bikinilinjen, bare kilte.

 

Min oppfattning er at det er individuelt hvor det er vondt. Personlig synes jeg innsiden av overarmen og innsiden (gropen) i ledded underarm overarm er værst. Tommelen var og kjip. Men som sagt er jo individuelt så vidt jeg forstår :)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppfattning er at det er individuelt hvor det er vondt. Personlig synes jeg innsiden av armen og innsiden (gropen) i ledded underarm overarm er værst. Tommelen var og kjip. Men som sagt er jo individuelt så vidt jeg forstår :)

 

Ja. Okai. Stemmer nok det ja, men ble jo litt skremt når mange skulle ha det til at det var så vondt:P

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en tribal oppi nakken. var såvidt jeg fikk ta den pga. at d var et nervesenter der, og at d kom til å gjøre veldig vondt mente han. (sikkert fordi jeg bare var 15 år) Men fikk nå krangla meg til å ta den. gjordet litt vondt, men var ikke problem i d hele tatt. får se om jeg kan få tatt et bilde snart.

 

PS: vondeste plassen skal være albuen.

Mvh Tage Midtun

 

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår