Zemeckis Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hei El-vinduene i 245`n min sluttet plutselig å fungere når jeg skulle ha igjen vinduene. Har el-vinduer foran og bak, ingen av disse fungerer. Så tittet jeg blandt sikringene å fant ut at sikringen var gått. Satt inn en nye og slå på tenninga på stilling 2 og fortsatt så fungerte ikke vinduene. Fant da ut at sikringen hadde gått igjen. Noen som vet hva det kan være? Skulle helst ha hatt tips så fort som mulig er ikke særlig gunstige å ha vinduene åpne om natta heller:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Kortsluttning, skjekk elnettet til el-vinduene Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 hvor stor sikring bruker du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Tenkte på kortslutning ja. Sto 16A der når jeg så at sikringa har gått første gange. Ryker bare på under kant av 10 sek når jeg tok en ny sikring. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 et a mine vindu slutta å funke i vinter, å da va d ei ledning som va knekt i gummibelgen mellom karosseri/dør.. men sjekk elnettet Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Skal prøve å få av dørtrekket løpet av kvelden for å se der. Heldigvis er det helg så jeg ikker er så veldig avhengig av bilen. Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg