ChroniX Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Hei, jeg lurer på å legge ferien min i år til enten Sverige eller Danmark. Jeg skal i disse dager ha hovedservice på bilen min, samt montere hengerfeste. I Norge kommer dette på rundt 15 000,-. Jeg har lest og hørt tidligere at det lønner seg å ha service på bilen i våre naboland. Så mitt spørsmål er hva vil dere anbefale? Hvem er billigst, Sverige eller Danmark? Noen erfaringer?? Håper på et kjapt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Og hva hadde dette med bilpleie og gjøre..? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Mulig du finner bedre svar på andre deler av formuet en her ChroniX, bare bilpleie banditter her..... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg