lassjo Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Heisann. Lurer på om det er noen som kan fortelle meg hvor iat sensoren/kjøletemperatur føleren, i en 97 modell nissan micra??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Sitter i luftfilterboksen eller på luft inntaksrøret etter boksen tenker jeg Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassjo Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Den som sitter i selve luftfilter"boxen" er ikke det luft masse måleren (MAS) da?? Sitter i luftfilterboksen eller på luft inntaksrøret etter boksen tenker jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 lmm sitter neppe i boksen. Den sitter nok på selve røret, siden dette er en slags ventil som føler hvor mye luft som går inn til motoren. Så kan ikke se for meg at lmm sitter i luftfilterboksen Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassjo Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Ok. får prøve skjekke om det er den som kommer ut fra selve filterboxen.. takker for hjelpen:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg