Honda Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Hei,he nettop bytta motor frå b19 til b23..Men problemet e at motoren ikkje fe bensin. Bensinpompa går ikkje.Hekje vore noke problem me den før.Men det ej lure på e ka dinna Brune ledninga på dinna boksa so ligge heilt oppe på torpedoveggen e til? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Skjønte igrunn ikke det du skreiv der.. Prøv med bokmål.. Men uansett. Hvilken modell er bilen? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Skjønte igrunn ikke det du skreiv der.. Prøv med bokmål.. Men uansett. Hvilken modell er bilen? Er en 80 modell..Du vet ,ifrå motoren går det 6 ledninger, og dei er tilkobet til en kontakt som henger på torpedoveggen. Ligger på samme plassen som ledningen frå fordeler til coilen ligger? Er du med nå? er den brune ledningen eg lurer på kva er til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 åssen motor er det? sier lite at det er bare er B23.. er det gasser eller innsprøytning? Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 åssen motor er det? sier lite at det er bare er B23.. er det gasser eller innsprøytning? Er forgasser motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ok, bensin pumpa der er mekanisk drevet, så skal ikke no ledninger på den vis det ar det du lurte på. sjekk enkelt og greit om den suger, koble av bensin slangen fra tanken på pumpa så klart, hold en figer foran den nippelen, du vil fort kjenne om bensin pumpa suger. :P Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 ok, bensin pumpa der er mekanisk drevet, så skal ikke no ledninger på den vis det ar det du lurte på. sjekk enkelt og greit om den suger, koble av bensin slangen fra tanken på pumpa så klart, hold en figer foran den nippelen, du vil fort kjenne om bensin pumpa suger. :P javel.skrudde ta bensinslangen i motorommet..kom ikke noe når eg vred rundt tenningen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GLE 86mod Skrevet Juli 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 javel.skrudde ta bensinslangen i motorommet..kom ikke noe når eg vred rundt tenningen.. ok, hadde det samma problemet på Amazonen jeg kjøpte men var ikke no B23 akkurat mere en B18 men samma problemet, der fikk jeg bensina fram med hjelp fra pappa, han sto med lufttrykk ned i tanken, med file rundt for og få det mest mulig tett for og bygge trykk i tanken for og presse bensina fram, mens jeg vrei på startern, tok langt tid men fikk bensin fram til slutt og da begynte pumpa og virke igjen. Siter Volvo 240GLE Turbo, 84Mod Bruksbil Volvo 240GL Turbo 85Mod Bruksprosjekt Volvo Amazon 65mod Langtids prosjekt Volvo 245GLT 83Mod Prosjekt eller selge? Volvo 164......69Mod Prosjekt eller delebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hvorfor ikke ta pumpa fra den motoren som stod i? Den funket vel...? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Hvorfor ikke ta pumpa fra den motoren som stod i? Den funket vel...? har gjort d,får bensin til forgasser no. Men det som er probleme no ,er at eg ikke får bensin til pluggene..Pluggene er helt torre. Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg