yengis Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 har bestilt ny in-tank pump, så den kommer ca kl 1300 idag, jævli spent på å bytte den. kosta fanmæ 1378,- inkl.moms :O Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 fikk den førr 1100 å nå smått. men d jævligste e at biln bei kansje litt bedre, men æ mangle enda bensintrykk. nu bir æ fanmæ surkat, lure på om den bensintrykkspompa æ fikk å prøvde m ikke leverte nok den heller. :( rart. men nu har æ jort abselutt alt som går an førr å finn ut a fanskapen, skal ta å sjekke d (nye) filtre å prøve å bytte trøkkpompa ijænn. Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 kan godt være at pumpene dine går, men "drevene/impellerene" som skal pumpe, er utslitt. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 ska jør et nytt forsøk m ei ny trøkkpompe, nu ligg d spillerny matepumpe å filter i tanken værtfall. Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Ingen endring i bensintrykket når æ bytta trøkkpompe. Men har prøvd å bytte mellom 3 forsjellige bensintrykksregulatorer som æ hadde ligganes, da blei d endringe i trykket, men når æ slette feilkodn å ruse motorn opp over 2500rpm så kommer lyset opp ijenn i instrumentpanelet, uansett om han får for lite eller perfekt bensintrykk, ut i fra korsn bensintrykksregulator som står på. Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
as racing Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 siden du nylig skiftet filter ville jeg sjekket dette, har vert borti dette en gang jeg og, å da var det filteret. Prøv uten filter.... Siter Volvo V70 2.0T 01 mod. Familiebil Volvo 240 Turbo 84 mod. Prosjekt BMW X3 2.0D 06 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Kan som sagt også være bensinlekkasje! Da vil du miste trykk, om det lekker ut :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Knekk på bensinrør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 fådd årnings på d idag :D satte på den bensintrykksregulatoren som ga det mest riktige trykket, også koblet jeg av minuspolen i ca 30min, mens jeg vasket bilen. da jeg startet opp så var lyset borte...for alltid. men hvis jeg hadde slettet feilen på feilkodeavleseren, så hadde det bare kommet på ijenn, rart.men bra :) Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 e blitt plaga m lyse ijænn :( biln drar dåli, å d virke som at lyse kommer på vess biln jobbe på litt tongt turtall i stigninge o.l. vess æ slætte feilkodn, så kommer d på når han slit ijænn, bynne å bi lei. å på volvo finn di jo ikke ut nå utn å sende mæ store regninge :( syns han e dyr i forbruk nu Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Har du prøvd å bytte filteret da? Hva slags btr kjører du med nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 er jo masse pill som kan utløse den lampa der. Luftmassemåler,tempgiver,lambda og bensintrykk er jo det som bestemmer bensinmengden motorn får.. og hjernen i seg selv såklart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Har du prøvd å bytte filteret da?Hva slags btr kjører du med nå? ja filtre e ganske nytt, nu kjøre æ m en helt ny orginal btr, 3,0bar Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yengis Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 er jo masse pill som kan utløse den lampa der. Luftmassemåler,tempgiver,lambda og bensintrykk er jo det som bestemmer bensinmengden motorn får.. og hjernen i seg selv såklart. e d nå måte å sjekke den tempraturgivern på da? ligg den under innsuge? Siter facebookprofil '88 745GL bruksbil '76 242L prosjektbil '92 240 classic bygd opp og solgt, savn! :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_tic Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 hei. en på jobben har en 92mod 940 med FB motor. han slet med feilkode at bilen fikk mager blanding når han fikk belasting og litt høyt turtall.. Da bytta jeg svinghjulsføleren på den.. og han har aldri fått den koden igjen.. mulig føleren blir litt fucka opp når den blir varm visst den begynner å dra på åra Siter 93 volvo 240stv - FK 86 volvo 240tic - FT skrota Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg