Gå til innhold

legg ut bilder å info om din vento her=)

Ranger emnet


theopelking

Anbefalte innlegg

Info skal eg greie å få til, så må eg prøva å få lagt inn bilde

 

bil

 

96mod 1,6 lysplommerød

Golf IV gti recaro interiør

Fk silverline gewinde (justerbart senkesett)skrudd i bunn

simons effektanlegg

Kn filter

Schmidt modernline 9x16" et25 med 205 dekk

 

Anlegg

 

pioneer deh 9400mp spiller

pioneer frontsett av dyr type husker ikke betegnelsen

Jbl sub

rokford 4 kanals forsterker til frontsett

alpine 2 kanls til sub

 

 

Beklager dårlige bilder men eg har desverre ikke tilgang til annet enn mobilkamera

 

 

 

 

ventox.jpg

 

ventoxxx.jpg

 

24052007001.jpg

 

20052007002.jpg

 

Sinnsykt fin Vento. Clean og deilig :op:

Håper min blir like bra etter hvert.

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 202
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sånn ca rett på. Er egentlig litt for bred, men har heldigvis ganske breie "bein". Skrudd helt innerst på "beina" til vingen for at den skal sitte på koffertlokket.

Overlapper overaskende bra. Ser ut som vingen er skrudd på utsiden av koffertlokket.

Prøve å få litt mere effekt i lakken jeg å. Må bare pusse en hel masse rust først.

 

Glassfiberen i baggasjen din? er det veldig vanskelig å legge? Har aldri jobbet med det før. Har bare tre der nå. Drittungt og ser helt på trynet ut.

 

Bilen din hentet på Toten? Av Lars? Tror jeg gikk i kassa hans på ungdomsskolen.

 

 

kjekt,hvor mye måtte du gi for vingen a? jeg å vil ha=),det skal være bygg i glassfiber jah,men hvordan det er fikse må høre me gammel eier om=) han som fiksa det,henta den på toten jah,starum,husker ikke hva han heter,men sikkert samma karen vi meiner på,tynn lang kar=)går din forresten i gjøvik eller omeng?

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt fin Vento. Clean og deilig :op:

Håper min blir like bra etter hvert.

 

takk takk. Misunner deg motoren fin vento var det og du hadde:thumb

eg har ein kompis med samme fargen vento ska se om eg får han og til å legga ut någen bilder.

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjekt,hvor mye måtte du gi for vingen a? jeg å vil ha=),det skal være bygg i glassfiber jah,men hvordan det er fikse må høre me gammel eier om=) han som fiksa det,henta den på toten jah,starum,husker ikke hva han heter,men sikkert samma karen vi meiner på,tynn lang kar=)går din forresten i gjøvik eller omeng?

 

Er litt usikker på prisen. Henta selv bilen for litt over ei uke siden av han som kjøpte den av meg i 2005. Vingen har han satt på. Han jobber på A/S bil på Gjøvik så tror ikke han betalt full pris. Skal jeg gjette kan det være en ca 4500 eller noe. KAn prøve å finne det ut.

Ja da er det samme karen. Min har gått på Gjøvik/Toten/Lillehammer siden 2004. Nå har den flyttet til storbyen.

 

Pixxl:

 

Ja motoren en god den :tannløs:, men det er masse annet som må gjøres før jeg er fornøyd med den da.

Ja flere Ventoer! Det blir bra:)

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flere ventoer liker vi=)

 

hadde vært fint om du hadde forska på en pris til meh jah=),tror jeg så din vento når jeg henta min,ligna veldig=) grrom lyd=),

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at jeg synes det er utrolig feet lyd å slik i Vento`n din Are.. :) Er det forresten Ole Harald som har gamle Golf`n din nå med VR6?

Ellers fant jeg et bilde fra da du hadde den først (???)

janerikvento.jpg

Tjah, fant også et bilde fra da forrige eier hadde bilen din jeg da Are, etter den trillet av veien:

14122006223.jpg

 

Ellers lurer jeg på åssen felger du har på her:

05072007066.jpg

? Utrolig tøff bil du har fått kjøpt tilbake da ;) :D

 

Forresten, har ikke Vento selv, men har et søskenbarn som hadde Vento VR6 for noen år siden, vurderer om jeg skal legge ut bilder a den her? ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aue,skjedd der a?måtte gi for venton din duh a are? =)

 

Hehe. Han dro ikke til håndbrekket skikkelig. Dro inn til en kompis å når han kom ut hadde bilen trilla over veien og ned i grøfta. Hehe.

Ga kammerat pris. Hehe 40 lapper, men den er ikke registrert da. Men det blir neste prosjekt.

 

Det var foresten sikkert denne du så. Er ikke så mange grønne ventoer på Toten. Å hvis den bråka noe sinnsykt er det helt sikkert denne :p

 

AlmRacing:

 

Haha. Det første bildet har jeg ikke sett på veldig lenge. Til og med før VR6 leppa. Fant dette hen da?

Var Ole Harald som kjøpte den ja. Har stått ei stund men nå er den frisk å har kommet på veien igjen. Han har fått noen sinnsykt fete felger på den nå.

Har rotet bort kvitteringa på felgene, men jeg skal prøve å finne ut hva de heter.

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlmRacing:

 

Haha. Det første bildet har jeg ikke sett på veldig lenge. Til og med før VR6 leppa. Fant dette hen da?

Var Ole Harald som kjøpte den ja. Har stått ei stund men nå er den frisk å har kommet på veien igjen. Han har fått noen sinnsykt fete felger på den nå.

Har rotet bort kvitteringa på felgene, men jeg skal prøve å finne ut hva de heter.

 

Heheh, den som leter den finner, ligger ute på LenaVAGclub sine sider.. :) Bilde er minst 2-2,5år gammelt!

 

Så noen bilder ta Vento`n søskenbarnet mitt hadde før, som ble ombygget fra 2.0 til 2.8 VR6 vinteren 03-04 men som er VRAK nå :( :

Vento_gras.jpg

Litt lav den der står i graset =)

bb.jpg

 

Vento_VR6_Motor2.jpg

Så til slutt, bilde a grom motorn! =)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, den som leter den finner, ligger ute på LenaVAGclub sine sider.. :) Bilde er minst 2-2,5år gammelt!

 

Så noen bilder ta Vento`n søskenbarnet mitt hadde før, som ble ombygget fra 2.0 til 2.8 VR6 vinteren 03-04 men som er VRAK nå :( :

Vento_gras.jpg

Litt lav den der står i graset =)

bb.jpg

 

Vento_VR6_Motor2.jpg

Så til slutt, bilde a grom motorn! =)

 

Jeg tror jeg skal ha et par bilder av den når den ikke ser så fin ut. Hehe. Ligner litt på en skrukkete gammel Jetta. Skal se om jeg finner de igjen. Det var foresten den første VR6en jeg kjørte. Det var jaggu morro. Hehe

2009 Audi A4 TDIQ

2000 BMW 320Ci

1994 VW Vento VR6 (Hugget)

1986 VW Golf VR6 (Solgt)

1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det denne?

12872088184619f1e42697d.jpg

 

det er den jah=)kompis av meg som handla denj på toten for 2 år sia=) var fin bil,dumt denj ble krasja kompis min hadde dnej bare ei lita uka bare=/

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår