Gå til innhold

Rockeren: Volvo 740 Diesel-D24 blir D24tic

Ranger emnet


Rockeren

Anbefalte innlegg

Tror ikke det blir så galt nei. Har jo i utganspunktet 20K å legge i bilen. Skal selge 745'n jeg har,den får jeg 10K for...Så kan jeg legge i 10K til.

Blir nok til at jeg kjøper komplett delebil med alt jeg trenger..

Men takk for tilbudet :)

 

Var innom Østfold Bilskadesenter AS i dag,ligger 10 min unna..Utifra bildene jeg viste,så ca 15K +-..Hvis jeg kom bort med bilen,var det lettere å gi pris..

Så,da blir det å få den på hjula,og få vist den fram..

 

Har faktisk litt mer tro på det selv nå..

Lakkering kommer jo i tillegg..Men det kan jeg jo ta senere...Om bilen ser ut som et fargekart en mnd eller 2,har liten betydning egentlig.. grinchy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
Tuller du? Denne bilen er jo knapt verdt vrakpanten... Jeg kan sikkert ta den som jordebil (1500,-).. Se på fronten..

445_Bilder_07072007_003_1.jpg

 

Seriøst.. den er så skeiv at atte at du slår PIIIIISA!

Kjøp en ny 740 da.. koster mindre enn 10 lapper og du får betalt ned lånet..

Heia USA :usa:

 

Ehh....Du har fulgt med mye på disse bilene...?Volvo 740 Diesel er ikke en vanlig 740. Det finnes ikke mange igjen.Hørt ordet sjelden bil før???

Listeprisen på disse bilene ligger på rundt 30.000 +/-

Så å rette denne for 15-20 lapper er absolutt verdt det i mine øyne.Så lenge jeg har muligheten til det.

Hvordan får jeg betalt ned lånet med å kjøpe en annen bil?

 

Jeg tror du skal tenke deg om 2 ganger før du skriver noe så tåpelig og idiotisk som du har skrevet her.

Du kjenner nok ikke til disse bilene,og har peilinga på hvilken verdi de bilene faktisk har i dag.Ikke bare i mine øyne,men på markedet. Sorry,men jeg klarer ikke ta slike svar som dette seriøst..Du har overhodet ikke peiling på hva du snakker om...:assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

:volvsmile

 

Ting har skjedd :)

Bilen ble levert til oppretting i forrige uke,og mandag ble den påbegynt oppretting :D

 

Var innom på Mandag og så på greiene,og tok bare noen kjappe og dårlige bilder :P

Ser veldig bra ut,skal bort en tur i dag og se på fremgangen ;)

 

Et par-tre bilder :)

445_06082007001_1.jpg

445_06082007002_1.jpg

445_06082007003_1.jpg

 

Gleder meg veldig til å få kjøre denna bilen igjen.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte VELDIG på hvordan du skulle få retta den der for foran er den SKEIV og rammevangen er dratt ganske mye ned..og det kan du ikke nekte på...

 

men nå man har kontakter/venner med sånt utstyr og har muligheten for og rette den så hvorfor ikke.. som du sier er sikkert en sjelden bil og er selv ikke no fan av gammen volvo...!

men sjeldene biler bør tasvare på og ikke vrakes(ja selv om det er en gammel 740) alle biler kommer somregel til et stadium når de bare blir eldre og færre av dem blir dem også dyrere(som en del eldre volvoer faktisk har blitt) og da er muligheten der for og tjene penger.. og i stede for og sitte og si til seg selv en sånn hadde jeg og jeg vraka den.. da sitter du der med skjegge i postkassa....

 

keep it up....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at noen er enige med meg,og støtter meg i valget :)

 

Mer har skjedd siden igår,skal si det er framgang for hver dag...

Dører,panser,skjerm og frontplate har kommet på plass,og tilpassinger pågår.Fikk tak i ny frontplate i går,som jeg leverte i dag,så de skal sveise og fikse den så den blir hel og pen.

Ang hvor skjev bilen var,så var den noen cm skjev i alle retninger (høyde/lengde osv),Men nå er den dratt ut,og rett som et pistolskudd :partyon:

 

Og noen bilder:

445_090807_001_1.jpg

445_090807_002_1.jpg

445_090807_003_1.jpg

445_090807_004_1.jpg

445_090807_005_1.jpg

 

Når det gjelder lakkering,kommer jeg til å vente litt med det,til jeg får spart opp litt kronasjer igjen.Innerskjerm og hjulbue blir grunnet,og lagt på filler,klart til lakkering. Så tar jeg det fortløpende når jeg har mulighet til det... :win

 

Jeg er klar over at dette er galskap,men jeg gjør det nå allikevel jeg til tross for at 90% av de jeg har snakket med mener det ikke er verdt det.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på!

 

Det viktige spørsmålet blir nå om du lar vær å gjøre akkuratt det samme om to uker!!

 

Hehe...Skal nok ikke kræsje den enda en gang... ;)

 

Før den kommer på veien blir det bytte av bremser foran (skiver og klosser ødelagte),Sette inn sentrallås,forstillingskontroll(er vel ganske innlysende),bytte til 90 lykter bak.

Blir nok mer jeg ikke kommer på i farta..Den skal bli 110% strøken.. :win

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår