Gå til innhold

park og spredere?

Ranger emnet


volvo-peer

Anbefalte innlegg

kjøre med park og tåkelys/spredere, er enormt jævligt,og er så helvetes rånete. Er det dummeste jeg ser, spesielt på kveldstid. Blinker og blender så mye jeg kan med fjernlysa.

 

i og med at det på dagtid ikke har noe for seg å bruke nærlys, så er jo andre lovlige lyskombinasjoner fullt mulige å bruke. Men om kvelden så kan jo godt holde seg til nærlys. Men å blinke på de som kjører park/grøft på dagtid er nesten barnslig siden det er godkjent kombinasjon som kjørelys før skumring.

 

Smaken er som baken, jeg synes det ser best ut med park/grøft på.:disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Park og spredere er definitivt tøffest i mine øyne. Det jeg synes er litt hjalla er spredere som bare er skrudd på rett under fangeren på en 240. Fell dem inn i spoileren så ser det straks bedre ut.

'79 Volvo 244DL, skal bli 254R

'84 Volvo 244GLT, blir snart spiker

'90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt

'93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi

'99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Turbo_K!

Eneste kriterie for å kjøre med park og spredere, for at det skal se bra ut, er hvis sprederne er felt inn på ordentlig vis! :)

 

Blink på meg for å kjøre med lovlig lyskombinasjon og du får relativt sterke lys tilbake! :) Akkurat som de idiotene som kjører om kvelden med hore-justerte, ettermontert xenon!

:chairshot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i og med at det på dagtid ikke har noe for seg å bruke nærlys, så er jo andre lovlige lyskombinasjoner fullt mulige å bruke. Men om kvelden så kan jo godt holde seg til nærlys. Men å blinke på de som kjører park/grøft på dagtid er nesten barnslig siden det er godkjent kombinasjon som kjørelys før skumring.

 

Smaken er som baken, jeg synes det ser best ut med park/grøft på.:disco

 

Er på kveldstid jeg blinker. Legger ikke merke til det så mye på dagtid.

)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår