Gå til innhold

Filmen Transformers

Ranger emnet


HHA

Anbefalte innlegg

Noen som har sett filmen? Selv om filmen var bra må jeg si at det første jeg kom på når jeg så filmen var div. reklamefilmer.

 

Skulle nesten tro Transformers hadde tatt idèen fra denne reklamefilmen, http://uk.download.yahoo.com/ne/fu/oa/eurcncs185030.mpg og fra Toyota(?) sin offroader der den blir gjort om til scorpion. Eller omvendt ;)

 

Bra film, må ses :)

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg han der filmstemme-fyren til filmen "Transporters"

 

One carmaker

Five different cars

Hundred enemyes

 

"Drive t3!DRIIIIIVEEE!!The Corvette gonna get you if u dont charge to the turbo!"

"I,am trying!But the turbo dont work!"

"oh shit!Try to get him away with the exhaustsmoke!Or...a handbrakedrift!"

 

More action!

More thrill!

More of the cars everybody hates!

 

This summer,TRANSPORTERS!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg han der filmstemme-fyren til filmen "Transporters"

 

One carmaker

Five different cars

Hundred enemyes

 

"Drive t3!DRIIIIIVEEE!!The Corvette gonna get you if u dont charge to the turbo!"

"I,am trying!But the turbo dont work!"

"oh shit!Try to get him away with the exhaustsmoke!Or...a handbrakedrift!"

 

More action!

More thrill!

More of the cars everybody hates!

 

This summer,TRANSPORTERS!

 

Konge :cool:

Har ikke vurdert å begynne som en sånn filmstemme-fyr a? :p

Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skulle nesten tro Transformers hadde tatt idèen fra denne reklamefilmen, http://uk.download.yahoo.com/ne/fu/oa/eurcncs185030.mpg

 

tror nokk det er omvendt , er jo pga transformers at den reklamefilmen er til :fish

 

 

men filmen var bra ja ingen tvil om det. bra at dem klarte å ordne slik at filmen ikke er så veeeeldig knytta til historien som er i seriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritmorsom film! Definitivt en for DVD samlinga når den tid kommer, håper bare den kommer i stålboks... Bare jeg som likte den gamle camaroen bedre enn den nye? ;)

 

Nei du e rikke alene om den, bare en annen paint job så hadde den vært blodig rå.

 

(hadde helt klart tatt imot heller den nye, for hvis jeg solgte den så hadde jeg hatt råd til 100 slike gamle. :P )

 

Sysn filmen var helt rå, dro sammen med noen kamerater, ingen bevegde en muskel, mens vi så på filmen, utrolig bra effekter, helt rå film. Den skal inn i dvd samlinga ja. Helt klart!

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår