Azzido Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Jeg tenkte å begi meg ut på å montere ipod adapter i bilen. men hvordan i H....... får man demontert såpass at man får cdspiller osv ut? Fint om noen kan hjelpe meg med dette, eller har en manual... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Regner med du skal montere adapteret inne i midtkonsollen bak spilleren. For å få ut spilleren trenger du 2 spesialnøkkler som fåes hos Møller. Koster ikke mange kronene. Putt disse nøkklene inn i de små sporene i underkant av spilleren til det sier klikk og trekk de tilbake sammen med spilleren. Når den er ute trekker du klimakontrolldelen rett ut. Den sitter skyvd inn i uten noe skruing. Da har du god plass til montering av adapteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 takker for svar ;) noe sier meg at jeg må besøke en bekjent på møller nå ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonhast Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 jeg har montert min ipodadapter bak hanskerommet. Der er det en fin hylle som sitter bak cdveksleren, masse plass.. send meg melding hvis jeg skal hjelpe deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg