oletider Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hei, holder på å skal bygge turbo motor av 1,2 literen nå. men har hørt at det er en eller anna renault forgasser som passer rett på innsuget til kadett`n, sånn trykkforgasser fra renault 5 eller noe. noen som har mere informasjon om den forgasseren? hvilken bil modell jeg finner den på osv. takker for svar. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hei, holder på å skal bygge turbo motor av 1,2 literen nå.men har hørt at det er en eller anna renault forgasser som passer rett på innsuget til kadett`n, sånn trykkforgasser fra renault 5 eller noe. noen som har mere informasjon om den forgasseren? hvilken bil modell jeg finner den på osv. takker for svar. Forgasseren heter solex 32dis.Forgasseren passer ikke rett på,må flytte pinneboltene på innsuget 2-4 mm så passer denn rett på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 åssen kan jeg flytte de daA? er ikke innsuget av alu? Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turkadett Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 åssen kan jeg flytte de daA?er ikke innsuget av alu? Du må skru ut pinne bolltene og fylle hullene med sveis eller 2kommponent, bårre nye hull og gjenge åpp. Stå på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettKris Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Hør på han så går det bra, faren min har julpet mange så prøv å gjør som han sier hvis du gjør det feil, men jeg sier ikke at du må ha hjelp til alt, men bare hvis du lurer på noe og faren min vet hva som er problemet. Siter Lost in the 50's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet Oktober 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2007 har lyst til å overladde kadett 1,2Nèn min selv. hva tåler egentlig den lille rotta? med tanke på at det kansje skal holde en stund, noen som har prøvd kompressor? og hvor får jeg taki den solexgasseren(pris?) Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Oktober 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 den forgasseren virker vanskelig å få tak i. men har funent en type som skaffer den ny, til en pris av 7950+moms og frakt. Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JBL Skrevet Oktober 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2007 Sjekk E-bay, jeg kjøpte min der. :) Siter Opel Kadett C 1.2N Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kruso Skrevet Oktober 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2007 hei holder på med det samme prosjekte, har en b kadett, lurer på om det går an å bruke orginal gasseren på sugesida på turboen, eller om du må ha en støre gasser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 fremdeles ingen som har sagt ca hva 1,2n motoren tåler, ladetrykk/hk? finnes det forsterkede deler til den? andre kammer? osv...... Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg