Colli Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 ja de er den bilen ja;) kjenner du fyren? bra du skal på treff vertfall;) Har snakket litt med ham ja. Du har litt rust å fikse, etter hva jeg husker! :) Skjermer og slikt. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Har snakket litt med ham ja. Du har litt rust å fikse, etter hva jeg husker! :) Skjermer og slikt. ja er ett lite hål på venstre innerskjerm..so e venstre skjerm rusta...men den har han ny..å den skolle eg få med..men glømde helt av de..so då kann du ta den med deg på treffet:) hehe:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 skal bygge nytt eksos anlegg på bilen i mårga..2.5" frå hedders å bak til 1 potta på kvar side.å ett rør i mylla røra mitt opponde bilen..de er vist mest optimalt sei dem som har peiling.. so ska eg kjøpe nye motor i løpe av ett par månder..veit om en 350tpi..(vist han skal selle den) ringer han i mårga...å den motoren skal det byggast twin turbo på:) må berre finne ut litt mer info om det.hvilken komp de er i motoren å slik.å ka slaks turboa som egna seg best å om de er nåkk bensin osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 skulle tatt en tur innom og kikket litt på bilen neste gang jeg er i ørsta. skulle egentlig ha reist innom denne uken, men lommeboken satte en liten effektiv stopper for det.... Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 skulle tatt en tur innom og kikket litt på bilen neste gang jeg er i ørsta. skulle egentlig ha reist innom denne uken, men lommeboken satte en liten effektiv stopper for det.... ja må ta deg en tur;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 no er bilen ned pussa å klar til lakking..slipt helt ned innerskjerma å dørken å hatt på 2 lag me rust killer å 2 lag me svart benga lakk å 1 lag me tectyl;) bilen ska lakkast 16 august..men ka farge ska eg lakke den? nåken som har nåken tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrat Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 no er bilen ned pussa å klar til lakking..slipt helt ned innerskjerma å dørken å hatt på 2 lag me rust killer å 2 lag me svart benga lakk å 1 lag me tectyl;) bilen ska lakkast 16 august..men ka farge ska eg lakke den? nåken som har nåken tips? sjokk orangsje el sjø grønn met, Siter -67 VW boble (herbie) -78 Volvo 242 V8 -78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition -01 Ford F250 *Powerstroke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 orange er fint på disse bilene Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_K Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Mørk mørk blå eller mørk mørk grønn metallic, og behold all chromen... Porr... Siter '79 Volvo 244DL, skal bli 254R '84 Volvo 244GLT, blir snart spiker '90 Volvo 240GL, B230FK-bruksbilprosjekt '93 BMW 525iA, skal bli M540i kopi '99 Volvo S80 T5 225hk bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Mørk mørk blå eller mørk mørk grønn metallic, og behold all chromen... Porr... ja de blir en mørke blå farge av ettkvart;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 her er nåken bilde : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 sykt rått med bredda penta felger! selge?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 sykt rått med bredda penta felger! selge?? nei dem er ikkje til sals desverre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242turbo Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 ja då va ferien åver so en kann bjynde å bruke nett i jenn:P har ikkje vårte jort so masse i ferien..soklart litt..var på mantorp i ferien å det er de råaste eg har våre med på...ruskogen kann berre legge ned i fårhold!¨men nåkk om de:P nåke eg lurer på..bilen min er ikkje godkjent med v8..men de skal no egentli gå helt fint..hadde ne 244 so va godkjendt me det..å de sto i vogn korte osv..men so ringde eg no til volvo norge førr å høre om ting å tang...fyste han sa når eg nemte å godkjenne en 5.7liters 350 va : nei det går ikkje du..nåke eg synst er rart når so monge bila der ute er godkjent me de? han sa de kunn dinna rover motoren som går innafør krava deira..nåken som kan hjelpe meg her?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 De har fjernet godkjenning for v8 i volvo 240, er egen tråd om det på 200-avdelingen her. Skulle ikke bilen vært lakkert nå? :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg