mannevond Skrevet Oktober 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 kan du spøre kompisen din om hvor han har kjøpt stylingen ??? Originally posted by Lethal Har en kamerat som har en Fiat Uno Turbo stående, med breddinger,skjørtekanter, lancia bakluke og andre fangere Det er VELDIG mye rust på den så er ikke sikker på hva de skal gjøre med den.. men hvis de vil selge stylinga eller noe i den duren så kan jeg høre.. Interesse?? Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Jeg har vært rundt om på flere forskjellige bilophøgger i Bergensområdtet og har sett ved flere anledninger Uno Turboer som har vært vraket. Den ene var faktisk riktig pen. Alufelger, spoilere og hele pakken... Motoren så også brukenes ut, med litt arbeid... Problemet på den var rust, ikke hva som var rustet, men hva som ikke var rustet... Min var jo strøken i forhold til den... Ta deg en tur rundt til forskjellige høggere, finn deler. Det går også an å prute.-. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 Hvis du er vil kjøpe nytt, kan du jo kontakte AST Peformance i Bergen. De selger til Fiat UNO, det de ikke har på lager kan de skaffe på noen uker... Her er hva de selger... http://www.astperformance.com/english/makeofcar/fiat/modell-uno.htm Mailadressen er: info@astperformance.com Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2003 ikke for å eventuelt øke skuffelsen, men den jeg vet om er MYE tøffere enn de som AST selger;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Får kjøpt ny hørmann lookalike styling i england.... kan bli ganske rå!! Se på denne lnken: http://www.avanti-motorsport.co.uk slik bredding!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 hvilken styling da??? selger di den i norge??? Originally posted by Lethal ikke for å eventuelt øke skuffelsen, men den jeg vet om er MYE tøffere enn de som AST selger;) Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by TurboPolo Får kjøpt ny hørmann lookalike styling i england.... kan bli ganske rå!! Se på denne lnken: http://www.avanti-motorsport.co.uk slik bredding!! Denne ser omtrent identisk ut med den jeg vet om, eneste er at de er mye fetere lakk på den.. :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 det er hørmann styling.. den på bildet er tilpasset en mk2, mens den egentlig er beregnet på en mk1... hadde en kompis som hadde en slik før... noen har kanskje sett den på gatebil, da vi skiftet clutch på gokart banen!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 jeg vil ha sån styling!!! Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 ikke for å dempe noe som helst her, men jeg sjekket prisen på det settet ferdig levert i norge med toll osv. 40.000. Uten montering og lakk... Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by El_diablo ikke for å dempe noe som helst her, men jeg sjekket prisen på det settet ferdig levert i norge med toll osv. 40.000. Uten montering og lakk... Hehe.. jeg fant det til ca 500 pund jeg.... en kompis av meg kjøpte alt brukt inkl felger og ratt for 4,5kkr... 40000kr:D:D den tror jeg du må dra lengre ut på landet med!! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Da må han jeg spurte om prisen være helt på jordet, for det er ikke jeg som har diktet opp en pris... Dah..-.-. Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El_diablo Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Jeg var inne på siden til Hormann og sjekket prisen og i nok blir det 12852 kr for settet, så kommer toll og frakt i tilegg... Det er toll på varer for over 400 kr... Hva tollsatsene er for tiden vet jeg dessverre ikke... Turbopolo? Du kjenner en som har, eller hadde en rånete kadett stv? Med "Nos"...? Siter EL DIABLO Alias Italiano Power Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mannevond Skrevet Oktober 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 kor fant du stylingen??? har kompisen din tenkt å selge stylingen??? :rolleyes: Originally posted by TurboPolo Hehe.. jeg fant det til ca 500 pund jeg.... en kompis av meg kjøpte alt brukt inkl felger og ratt for 4,5kkr... 40000kr:D:D den tror jeg du må dra lengre ut på landet med!! Siter hva er likheten mellom en nissan skyline og en bmw m3??? begge ble flist av fiat unoen min!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2003 Originally posted by El_diablo Jeg var inne på siden til Hormann og sjekket prisen og i nok blir det 12852 kr for settet, så kommer toll og frakt i tilegg... Det er toll på varer for over 400 kr... Hva tollsatsene er for tiden vet jeg dessverre ikke... Turbopolo? Du kjenner en som har, eller hadde en rånete kadett stv? Med "Nos"...? ja, kjenner han!! komplett sett fra hørmann lookalike styling, dvs den er ikke original. men bilen blr fet likevell... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg