vw-vegard Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Det var kjedelig med regn, helt klart! Allikevel overrasket over oppmøtet blant publikum, slett ikke dårlig på en regnværsdag syns nå jeg :) Nok snakking, her kommer bildene! :D Det var alt jeg hadde, 51 bilder :) Folk er velkomne til å bidra med mer! Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 heey, flere som var der jo! kult, jeg har non bilder men veit ikke hvordan jeg skal få lagt dem ut. non som kan hjelpe? for de som har facebook ligger det non bilder der: http://hs.facebook.com/album.php?aid=8270&id=597891178 Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Mye bra. Det er lett å like de sene sekstitalls Mustangene. EDIT: Spesielt de som ruller på Torque Thrust (II). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Det var mye fint og se på, synd med været bare. Kan ikke huske sist det regnet 4 juli på Lillestrøm.. Håper på bedre vær neste år! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildbill Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Mange kule biler og bilder der.. :) Siter 97' BMW 520i Touring, 05' Skoda Fabia (solgt), 98' Opel Vectra (solgt), 97' VW Polo (solgt), 92' Seat Toledo (solgt), 85' Mitsubishi Colt (skrapet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Ahh, den Lightningen der var herlig. Var det BR skilter på den? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Nesten, BP skilter :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 heey, flere som var der jo! kult, jeg har non bilder men veit ikke hvordan jeg skal få lagt dem ut. non som kan hjelpe? for de som har facebook ligger det non bilder der: http://hs.facebook.com/album.php?aid=8270&id=597891178 Du kan registrere deg på Photobucket.com og kopiere linken etter at du har lastet opp bildene der :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blackbird Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Flotte bilder! Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor sladdes reg nr på bilder som legges ut? Siter -71 Vista Cruiser -79 Trans Am Blackbird -96 Suburban 5,7 Vortech X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Her kommer flere bilder. Først ruser man motoren så hele bilen rister, så slipper man clutchen og drar en feit burnout... ...så blir man stoppa av purken og får en saftig bot Så tilbake til resten av bildene, enjoy! :) Det var det jeg hadde å bidra med :) EDIT: Til de som lurer, JA, jeg er mustang fan! Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 jeg og skulle egentlig hvert der.. men nei! huff, jaja.. kommer flere år.. og jeg får da sikkert med meg nok amcars på countryfestivalen i seljord :D hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Ford Mustang 67-69, Norges mest solgte bil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Litt forsinket, men her kommer noen av mine inntrykk fra gårsdagen. Etter litt overveielse har jeg besluttet ikke å sladde noen regnummer. En praksis som også benyttes av lokalavisen i dagens artikkel om cruisingen. Bilen til selveste Reodor F titter frem blandt kolleger Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 oj, motor rommet mitt jo. skulle tatt motorvask :|. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 hvor sto du hans? Dro du tidlig? Jeg fant hvertfall i camaron. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg