Cohiba Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Jeg har en 5.0L 1987 T-bird, hvor skivebremsene foran må byttes. Det samme gjelder foringer og frontlykter. Vanligvis benytter jeg et verksted i Ålesund, da jeg er der med ujevne mellomrom. Imidlertid tør jeg ikke kjøre så langt med nedslitte forbremser, så jeg er på jakt efter et pålitelig verksted i Skien/Porsgrunnsområdet. Har noen her erfaringer og tips å komme med? Siter 1987 5.0 T-bird (Ja, det er tilfeldig at det ble Forder fra 87) 1987 Ford Fiesta CL med den heftige 1.1L rekkefireren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krømib Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hvis du vil kjøre til Larvik så kan du jo prøve Morgans Amcar, telefon 95257203.:chevy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cohiba Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Satser på Larvik da :) Siter 1987 5.0 T-bird (Ja, det er tilfeldig at det ble Forder fra 87) 1987 Ford Fiesta CL med den heftige 1.1L rekkefireren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 er jo bare å stikke innom et hvilketsomhelst verksted vel? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg