cr0bar Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Er dette et problem. Kjøper min i dag. Har jeg noe feil eller er det et problem med olje kjøling på G60'a?` Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Normalt ikke problem. Lar seg montere ekstra oljekjøler, men det koster litt. Hvor mange grader er oljen din? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cr0bar Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 ligger mellom 90 og 100 grader men dette er med en billi billi billi dritt olje, kun for å kjøre motorrens.. Monterer oljekjøler og fyller gooooood olje på iløpet av helga så da får man se. hva er vanlig olje temp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 I følge det jeg har fått vite av g60 sjefene her og der, har du en fin temp på olja. Hvilke oljekjøler monterer du? kom med bilder!!!:-) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg