Gå til innhold

Bilen starter ikke! :S

Ranger emnet


Tony

Anbefalte innlegg

Hooy.

 

Skulle starte bilen i morges, men da jeg prøvde kom det en ganske høy klikke lyd fra motoren (antagligvis fra starteren) Lyset bare blinket i bilen.. Bilen har stått stille nå i ca 2 uker, men virka som det var strøm på den (fikk tatt opp og ned de elektriske rutene)

 

Er det starteren som har tatt kvelden? eller kan det også være batteriet?.. prata med en på jobben som sa jordingsfeil, men litt skeptisk til det siden den har stått dønn stille i 2uker og virka fint da jeg satte den fra meg.

 

Bilen er en Golf 3 - 95 mod med 1.8l 90 gampers motor.

 

Hjælp?

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er feigt! skal prøve etter jobb, menne. kan starteren plutselig kutte ut? har ikke hørt noen ulyder og bilen har starta på første hver gang

 

Klart den kan, men skulle da vanligvis gi deg et hint i forkant da.. Kan være dårlig jordingskabler, batteriterminaler etc også..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke giddet å ta startkalbler ennå, dritt vær! hehe :) menne.. det klikket ikke bare en gang.. klikket ca 10 ganger i sekundet sånn (klikk klikk klikk klikk klikk) relativt høyt! haha ;) det var godt forklart det :titties:

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

 

Det er for lite strøm, få på Startkabler så skal du sjå motoren snurra fortere enn den aldri har gjort:P

 

Startmotoren på Traktoren tar 3300w mens El. Vinduer tar 50w !?

 

Mvh

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår