Blavod Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Lurte på om det er noen av dere som vet om det går ann å skifte adapteret som er på org handsfree, til ett adapter som passer andre telefoner? Står nå en 6130 (tror jeg) i den, og skulle gjerne hatt til enten nokia 6230 eller ericsson w610i. Tror ikke jeg gidder å ha 3 telefoner i bruk... Vet dere evt hvor man får tak i det, og ca priser ? Siter Regler for BF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blavod Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Ser ut for at jeg bare får bestille meg trillingsim å bruke den store klumpen av en telefon som står i fra før av da.... Siter Regler for BF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Billi Racing Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Hei! kunne tenkt meg holder til min 6300 selv. Si fra om du har hørt om noe. Fikk denne pdf av en på møller. Noe for deg? http://www.audi.de/etc/medialib/cms4imp/audi2/reports.Par.0073.File.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blavod Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg har spurt møller om dette, og de visste ikke noe.... Hadde heller ikke regna med det. Siter Regler for BF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg