vimzzz Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hei. Har en Chevrolet S10 2.2 Liter 4cyl som jeg har bestilt et T3 Turbosett til. Det jeg lurer på er, hvordan er det evt, å sette på turbokit'et å starte bilen før man har byttet dyser / chippet den eller justert spruten da. Går det an å kjøre med originalt oppsett på dette. Hva er evt, enkleste måte å løse det på osv. Eller en annen måte å formulere meg på: Hva annet må gjøres ved å sette opp turbo enn bare turbo å rør. Med tanke på bensintilførsel. -Mvh Ole Haugset Siter Chevrolet S10 2.2L 1998-mod X - Golf Mk3 1.8 GL (Prosjekt / Til salgs når ferdig)http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=163671 X - Volvo 240GLE Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hei. Har en Chevrolet S10 2.2 Liter 4cyl som jeg har bestilt et T3 Turbosett til. Det jeg lurer på er, hvordan er det evt, å sette på turbokit'et å starte bilen før man har byttet dyser / chippet den eller justert spruten da. Går det an å kjøre med originalt oppsett på dette. Hva er evt, enkleste måte å løse det på osv. Eller en annen måte å formulere meg på: Hva annet må gjøres ved å sette opp turbo enn bare turbo å rør. Med tanke på bensintilførsel. -Mvh Ole Haugset kan no gjer slik at turboen ikkje ladder tilmotoren, la wastgate stå open, fjere trykk slange til turboen osv Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMD-power Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Hei. Har en Chevrolet S10 2.2 Liter 4cyl som jeg har bestilt et T3 Turbosett til. Det jeg lurer på er, hvordan er det evt, å sette på turbokit'et å starte bilen før man har byttet dyser / chippet den eller justert spruten da. Går det an å kjøre med originalt oppsett på dette. Hva er evt, enkleste måte å løse det på osv. Eller en annen måte å formulere meg på: Hva annet må gjøres ved å sette opp turbo enn bare turbo å rør. Med tanke på bensintilførsel. -Mvh Ole Haugset du burde ha lav kompresjons motor for å ha turbo viss du har vanlig motor vill ikke den holde like lenge pga turbo tykke uten lavkompresjons motor vill veiva i motorn bøy seg . det kann henne at de følger med det utstyret du trenger siden det er en kit..ps hadd en gammel turbo saab med 250 turbo hesterkrefter motoren gikk sunn kjøpte ny ferdig borret i sverige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMD-power Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 viss du skal ha turbo kobler du rørene sånn at all luft som går til mototren gå igjennom turboen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NM-Performance Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 du burde ha lav kompresjons motor for å ha turbo viss du har vanlig motor vill ikke den holde like lenge pga turbo tykke uten lavkompresjons motor vill veiva i motorn bøy seg .det kann henne at de følger med det utstyret du trenger siden det er en kit..ps hadd en gammel turbo saab med 250 turbo hesterkrefter motoren gikk sunn kjøpte ny ferdig borret i sverige Seriøst???? Veiva bøyer seg pga høy komp og ladetrykk??? Intresangt... fortell mere om dette!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Seriøst???? Veiva bøyer seg pga høy komp og ladetrykk??? Intresangt... fortell mere om dette!!!!! :afro Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juli 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2007 du burde ha lav kompresjons motor for å ha turbo viss du har vanlig motor vill ikke den holde like lenge pga turbo tykke uten lavkompresjons motor vill veiva i motorn bøy seg .det kann henne at de følger med det utstyret du trenger siden det er en kit..ps hadd en gammel turbo saab med 250 turbo hesterkrefter motoren gikk sunn kjøpte ny ferdig borret i sverige Veiva bøyer seg !?? dåli tro på.. Kansje rådene ikke liker mye ladde trykk, skal enn del til for veiva takker for seg :) Men trådstarter, skaff deg enn lamdad måler/ Af måler med instrument slik att du vet motoren får nokk bensin, når du ladder luft. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.