ChrisDude Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Noen har en ide å mye jobb det er å bytte clutch på en 96 mod rav 4 Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørnings Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Jeg brukte 8 timer som lærling=P Det var med løftebukk da, uten er det nesten håpløst. Det er fordelingskassa som byr på problemene, det sitter noen skruer på den som man lurer på om er ment å skrus ut:P men når den er av er det jo som et vanlig clutchbytte..=) Du får det nok til, men det tar litt tid=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet August 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Tok nok litt mer en 8, selv med bukk.....måtte ut med motoren for å få det til. Et verksted ville ha bilen i 2 dager for å gjøre det... Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet Januar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 jepp ut med motor er greiest. litt dritt ang ledningsnett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kreatel Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 jepp ut med motor er greiest. litt dritt ang ledningsnett. Går ca 7 timer demont/monter.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zyrax__ Skrevet Mars 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2009 Tipper han har rukket og skiftet den clutchen på 1år og 3mnd.. Men vil bare tilføye at rekorden på jobben til meg er 2,5 timer.. Og det er absolutt ikke greiest og ta ut motor! Siter 00 Lexus is200 04 Nissan Navara(solgt) 99 Lexus is200(solgt) 89 Audi 90(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg