herr_kjær Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 hei, er ikke mye jeg tenkte på men, senking, noen felger(samma hva) helst 17" eller noe i den duren, lister på frontlyktene, tone bakrutene litt, en evo 2 spoiler eller noe liknene, og lakke den svart metallic. hvis noen hadde hatt ekstra med tid og kunnskap, så hadde jeg satt stor pris på om det hadde blitt noen krom lister rundt vinduene osv ;) legger med 2 bilder som dere kan velge og vrake fra;) + bilde av noen felger;) her må du bare putte på noe som kan likne på dekk;) bare felgene;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 må bare undskylle mye dårlige bilder av ting osv... men er første gangen jeg legger inn en sånn her tråd :D skal lete litt rundt etter delene jeg har bedt om å bli på modda osv. og legge det inn;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
herr_kjær Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 flere bilder;) denne spoileren? listene til frontlyktene;) Siter Audi Coupe Quattro 2.3 20V Audi 80 - 72 (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg