matss Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 idag skulle jeg sjekke hvordan det passer med åpent luftfilter i min golf 3.. (1992 mod.) når jeg tok opp toppen på boksen og orginal filteret, så jeg at det var et par feite slanger nedi der som jeg ikke helt skjønte hva var! :S må det gjøres noe med disse, eller trenger jeg bare å sette på et åpent filter på hoved slangen som går inn i boksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Om den ene slangen går inn i motoren mens den andre forsvinner ut ved forskjermen, trenger du ikke gjøre noe med disse. Dette er en justeringsmekanisme som justerer seg etter om det er kald eller varm luft som skal suges inn (for å få rett temp på lufta). Jeg har bare tatt av lokket og selve filteret, og satt KN-filteret rett på innsuget, og latt bunn av boksen og de slangene være. Du kan evt fjerne hele boksen og tette igjen slangene, det har vel noen her inne forklaring på hvordan det gjøres lettest mulig. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Askergolf Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Enkel måte å tette vakumslanger på er å sku en skue inn i enden. Funker veldig bra hos meg. Siter VW Golf 3 GTI 16v Volvo 740 TIC Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 okey.. da er det gjort! hehe.. takker! blei drit tøff lyd forresten! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg