KennethA Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Jeg må bytte alle 4 hjullager på Audi'n snart, men må jeg bruke presse bak? Har noen erfaring med hva av utstryr man må ha for å gjøre dette på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Jeg må bytte alle 4 hjullager på Audi'n snart, men må jeg bruke presse bak? Har noen erfaring med hva av utstryr man må ha for å gjøre dette på denne bilen? Må nok bruke presse ja! Verksteder har sånt. Vi har tilgang på sånt hjemme også men kan ikke "ta andres" på dette utstyret desverre., Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Ok. Den er grei. Har en kamerat som har presse, så da blir det nok til å sette jobben til han. Takker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg