Per Christian Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 heisann jeg er helt amatør så jeg håper på kritikk på hva jeg kan gjøre bedre osv... det blir nok mye bilder av min egen bil men håper det går bra.. Kameraet jeg har er olympus sp-55ouz hatt det i noen dager bare så kjenner det ikke så godt enda... her er de første bilene jeg tok med kameraet.. Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 noen flere fra samme dag.. Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 var på en liten runde i går sammen med en kompis... ble noen bra bilder da synes jeg... Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 var på en liten runde i går sammen med en kompis... ble noen bra bilder da synes jeg... http://i107.photobucket.com/albums/m299/pck_photo/P6300086.jpg bra bilder dette:) men blir litt "blast" i mine øyne... har du gjort noe med dem i photoshop? linken over syns jeg var fetest;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 takk:) jeg har ikke gjort noe med de... har ikke photoshop:( men har ett program som følgte med kameraet... mye man kan gjøre der... hva ville du gjort med de a? tenker du på kontraster og sånt eller? Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Sykt fine bilder Per :) Mondeo'n blir finere å finere :) likte plata du fikse mellom pottene. og grattis med nytt kamera :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 takk:) jeg har ikke gjort noe med de... har ikke photoshop:( men har ett program som følgte med kameraet... mye man kan gjøre der... hva ville du gjort med de a? tenker du på kontraster og sånt eller? bittelitt mere kontrast og stilt på curves! (vetke om du får stilt på curves saken men) få deg photoshop;) hehe stå på! gleder meg til å se fortsettelsen;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 bittelitt mere kontrast og stilt på curves! (vetke om du får stilt på curves saken men) få deg photoshop;) hehe stå på! gleder meg til å se fortsettelsen;) ja skal holde på litt med det bildet du likte best så skal jeg se hva jeg får til... ja skal ta masse bilder.. kommer etterhvert her :D det er gøy.. Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 ja skal holde på litt med det bildet du likte best så skal jeg se hva jeg får til... ja skal ta masse bilder.. kommer etterhvert her :D det er gøy.. good;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg