Gå til innhold

B3 til B4 ?

Ranger emnet


P.S.P

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle bygge om fronten til B4 siden den allerede er knust..

 

Funnet 2 RS2 Linse lykter som jeg har tenkt å kjøpe også tenkte jeg at jeg liksågodt skulle bygge om til B4 siden den er litt penere foran..

 

Men hva trenger jeg ? ( B4 panser, Lykter, og den " T " låseplaten til B4 panseret) er det alt ?

 

0017270A1.jpg

0017280.jpg

 

Hvordan blir det da med festing av lyktene ? Er jo anderledes fester på B4 lyktene..

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 90 trenger du B4 skjermer foran såvidt jeg vet..

 

Vet du hva som er forskjellen mellom disse ? Hadde vært fint å sluppet å bytte skjermene..

Så ikke noe særlig forskjell på skjermene på (Klokkerholm)

Eneste jeg så var hullene til støtfanger festet og hullene til listen på siden

/ Audi 90 2.3E Quattro \

 

Quattro + Diff. Sperre bak + Finnmarks Vinterføre.. Trenger jeg å si noe mer? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke fjærbein, men Bærearm og bærekule du må(bør) bytte. Det er litt forskjell, men det er ikke noe problem å kjøre med. Hjulet er kanskje 1cm feil i hjulbuen.

 

Det er stor forskjell på B4 og B3 skjermer. Selve hjulbuen er mye bredere, og lenger fram på skjermen. I tillegg er festeanordningen til fangeren anerledes. 90-fanger på b4 skjerm får du iallefall ikke til å bli pent. Been there done that..

 

Skal du ha en pen B4-front må du bytte;

 

Frontfanger

Lykter

T-stykke

Panser

 

Du kan bytte bare panser, men da må du bytte lykter da panseret ligger noe over lyktene.

 

Dog, B4 panser og B3 fanger ble aldri laget for å passe sammen, og det ser ikke helt bra ut da grillen ligger helt paralelt med fangeren. Skal du bytte fronten bør du bytte fanger og, og da må du ha B4 skjermer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår