Gå til innhold

Da var A3'n solgt gitt

Ranger emnet


speedUP

Anbefalte innlegg

Etter ca 2 år i mitt eie så måtte jeg desverre kvitte meg med bilen til fordel for boligkjøp,det var en tung avgjørelse for en bilgal kar som meg,men men.

 

Som følge av dette har jeg noen orginaldeler til overs,panser,bak og frontfanger.

Pm om noen er intressert.

 

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hey

 

hehe da kondolerer og gratulerer jeg deg :D

 

S2000 er en morsom bil,har selv fått testet den :D

 

Bruk vett,ligg bredt eller no sånt.

 

A

 

hei igjenn:) ser du skriver du har frontfanger til salgs, det er vel tilfeldivis ikke den frontleppa med tåkelykt i?:)

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

utroli fet bil du har solgt. har såtte på med denne bilen med den nye eigeren, og må få sakt at det er ein råå bil.

og så kan eg sei at det er komt angle eyes på den, og S-line emblemet i grillen blei stjælt på rudskogen:( ellers går d bra med bilen.

Daihatsu Charade G11 Turbo

(SMÅBIL POWER)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utroli fet bil du har solgt. har såtte på med denne bilen med den nye eigeren, og må få sakt at det er ein råå bil.

og så kan eg sei at det er komt angle eyes på den, og S-line emblemet i grillen blei stjælt på rudskogen:( ellers går d bra med bilen.

 

Oki,kult om du kunne posta bilde av det da :P

 

Synd med sånne folk som ikke klare å holde fingra for seg selv,sånne folk skulle vært flådd og gnidd inn i salt.

 

PS sånne s-line emblemer koster ca 200 spenn på audi mener jeg,finnes også i DTM.

 

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår