Gå til innhold

volvo 245 79mod snart klar.

Ranger emnet

caferacer

Anbefalte innlegg

Da begynner bilen å komme seg,har fått inn motoren som ble ei borra og stroket 230f blokk fra 91.Som nå har 2.5l,byttet alle simeringer å lager på motor.Toppen er en 405topp som er nærme max portet.Byttet og slipt inn nye ventiler.Det sitter en a-kam i nå under innkjøring,men som blir byttet ut snart.To dobble 45webere er satt på,grenrør fra en gammel rallycrossbil+JT 3"sport eksos.Tenning tok jeg fra en 86mod med tenningsmodul.

Bensintilførselen sørger en facet red top pumpe for,som går inn på en filterking trykkregulator.

Har satt på lesjøfors settet med clubsport dempere foran,får vel bryte meg på de bak i kveld.

Skal vel få på skilt til uka så da blir det noe lengre turer.

Tenkte meg inn til mora distriktet på ferie så da tenkte jeg å finne noen som kan bremse og fininstille motor for meg der.Hvis noen vet av noen så rop ut!!DSCN1163.jpgDSCN1157.jpgDSCN1161.jpgDSCN1158.jpgPicture058.jpgDSCN1160.jpg

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker,takker.Klarte å sette sammen motoren uten en lekasje men tok sjangsen på en av tre vannpumper jeg hadde liggene,å den var såklart gåen.Så detble ny pumpe i går.takker ken jeg mente faktisk å maile "totto" å høre om han viste av noen steder.

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er den sørgelige dingsen som sitter på torpedoveggen på pasasjersiden fornoe?

den sørgelige dingsen er en vindusspyler beholder inklusive hull(vekttrimming),har sittet for nærme no turbogreier som satt der før.Den er tilsalgs klin til.

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker,takker.Klarte å sette sammen motoren uten en lekasje men tok sjangsen på en av tre vannpumper jeg hadde liggene,å den var såklart gåen.Så detble ny pumpe i går.takker ken jeg mente faktisk å maile "totto" å høre om han viste av noen steder.

Han har jo benk og rullend lande vei han

men han er på norges ferie akurat nå . Var her i helga.

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Da har volvoen vært på bremsing i Sverige og det ble 230hk på rullende landevei,de trodde ikke på meg at det satt orginal ventiler i bilen da de aldri har klart å bremse en volvomotor med org.vent.til så mye effekt. Arti det da!!Vet ikke hvor mye nm det ble da jeg ikke har fått hentet bilen enda men det blir vel i løpet av uka!

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider