mrsinder Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Har fått et veldig bra tilbud fra en bekjent om å kjøpe felgene hans. Det er 4 stk 225/40-18 felger med gode dekk, og jeg er meget interessert i disse. Men jeg vil da høre her først, om noen har erfaringer eller vet om dette kommer til å gå? eventuelt om dette kommer til å gå hardere utover forstillingen og eventuelle deler.. Har prøvd dem litt på bilen, og hjulbuene subber ikke borti dekkene. Har hørt noe om at de spiser foringer, men er disse noe vanskelige å bytte isåfall? Noen som vet noe? svar tas imot med stor takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Du kan ikke ha mye å gå på? Burde kjøre med 35 profil til 18" tommere på Mondeo`r.. 225 er også på maksgrensen av det som du bør ha. Prøvd å svinge maks til begge sider? Er bilen din senket? Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Å svinge til begge sider går bra, har prøvd og sett dette. Bilen er ikke senket i det hele tatt, er org fjæring alt sammen. Er ikke så mye å gå ut på nei, men det går akkurat med noen MM inn , så de stikker ikke utafor kanten på hjulbuene. Sjekka i stad Slik ser de ut på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Ser jo veldig bra ut det der... Vi må ta et lite mondeo treff i lier snart. Tar lappen på c1 i der, så råner alltid litt rundt i Lier sentrum før jeg reiser oppat igjen. Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Ta ett ford treff der, så dukker jeg nok opp skal du se ;) Pass på at hjulene går fritt av kanter osv, riktig innpress og rulleomkrets innenfor +/- 5% så får du det godkjent også :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsinder Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ble ikke noe av de felgene allikevel, da jeg heller valgte å kjøpe noen billigere og mye finere 15". Men det gikk veldig fint med disse felgene :) Hey, Mondeo treff i lier, jeg er med, etter jeg har ordna div. ting på bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg