doffen23 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 var på eu kontroll i dag og da var det venstre endeleddet utslitt+mansjetten var det hull i.. noen her som har byttet dette før?? såg ut til at det vra trangt der inne?? er det da et sett med endeledd og mansjett?? mange spørsmål på en gang her nå.. såg biltema hadde grei pris på endeledd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Koster vel en hundrelapp på `tema. Er ikke særlig trangt, men hjulet må selvsagt av. Kan sitte ganske godt den mutteren der, så finn frem hammer og nøkler før du begynner. Husk at du må justere spissingen etter du har byttet da denne blir feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 takk for det kremt.. sitter den med vanlig pipe eller?? skjønner at jeg må ta av hjulet da.. byttet drivakselmansjett i dag,, pokker det var dritt arbeid... mansjetten blei så glatt pluss de irriterende klammene som fulgte med.. fikk låne utstyr på verkstedet der jeg hadde eu:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 takk for det kremt.. sitter den med vanlig pipe eller?? skjønner at jeg må ta av hjulet da.. byttet drivakselmansjett i dag,, pokker det var dritt arbeid... mansjetten blei så glatt pluss de irriterende klammene som fulgte med.. fikk låne utstyr på verkstedet der jeg hadde eu:) Trenger 22mm fastnøkkel, 17mm pipe til hjulet, 15mm pipe til mutter på endeledd, hammer til å slå på spindel med for å løsne leddet fra spindelen. Slå hardt noen ganger så kommer det:) byttet senest i går selv:) Tell antall runder du skrur av endeleddet så du får det "der det var" før du så avslutter med en spisningskontroll og evt justering Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 takk og takk.. må bytte mansjetten innefor der oxo til tannstanga,, kjøper et sett tenker jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg