Håkon_w Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Jeg har en gl med 1.8i,sikkert 8v (for den er ikke kvikk) servo, sentrallås og jeg ikke noe vesentlig forskjell på "sport" edition. går det på understell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Mener sport har annet interiør, og gamle fangere originalt. Husker ikke helt sikkert, men det er tråder om dette allerede. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Er ikke Sport som en GTI 8V, bare med 90hk motoren istedenfor? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 det er GT'n det.. sport er bare en "billig" versjon med mye utstyr kan du si.. mutter har en slik. hardplast dash. stygge seter, stygt interiør og takluke.. kun laget for det norske markedet Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Mener du møsnteret er stygt Housey? Er jo tross alt GTI stoler, så kan jo ikke være selve "fasongen" det er noe galt med.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 så vidt jeg veit så er det bare vanlige stoler i dissa bila Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Stemmer ikke.. Jeg har selv Golf 2 Sport. 90 modell sådan.. Denne har GTI stoler, dog med sært mønster... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg