_Sjakalen Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Heisann! Jeg har tenkt til å bytte det meste av foringer på 940'n min, men hva slags foringer bør jeg bytte til, og hvor mange foringer er det? -_Sjakalen Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hvis du skal bytte foringene så er det vel fordi du har vært under å kikka at de er dårlige? Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 jeg ville byttet til originale volvo, tror superflex o.l blir jævlig stivt og fremkaller vibrasjoner og "gnikkelyder" etterhvert..originalt ville jeg ihvertfall brukt hvis det er snakk om bruksbil. skal den (mis)brukes på bane er vel polyurethan det beste alternativet. det er litt av en jobb å bytte alle, skal snart til med det selv og gruer meg litt til det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Nei, men bilen det gjelder har rullet langt, og siden jeg først skal ha bilen kan jeg like gjerne bytte det. Må bytte indre og ytre ledd på tannstanga også.. Vurderer å få bilen stivere, men originalt er vel greit. Hva vil prisen være, sånn ca? Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg