Gå til innhold

Legg inn bilde av din A3/S3

Ranger emnet


2omas

Anbefalte innlegg

IMG_0018b.jpg

 

IMG_0016b.jpg

 

 

Facelift lykter og en "uvanlig" A3 bakfanger..

IMG_0004-2.jpg

Og "samme type" frontfanger ligger klar for montering.. :D

 

Jeg har fått tak i S3 look takspoiler også.. :D

 

Så når ferien er over skal hele bilen lakkeres med de nye delene..

 

.

Audi A3 Ambition '98

Pioneer DEH-P88RS Reference Series

Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp

MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer

Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

jupp den bilen har vert rimelig langt nede før den ble bygd opp igjen.

 

men å si at den er ommbyd til s3 er vel å ta i det er jo ikke quattro på den bilen. og det er en vanelig 1.8t 150hk ikke sikker på hvilket motor oppsett du handla med, var jo snakk om 350 hk i den en gang men det ble vel ikke gjenomført hvis jeg ikke husker feil. har jo rs4 han som hadde den tidligere, og har hanlda seg 2 s3 et vrak om en tysk som han tar chassi bytte på.

 

 

men veldgi pen bil har det blidt, liker jo fargen utrolig godt da, samme som jeg hadde på min a3 bare to biler i norge med den fargen. ihvertfall som er solgt i norge, men ikke sett noen andre heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får håpe på det ;o)

1,8 Turbo.. også har jeg skrudd opp turbotrykket så den yter ca 175/180 hester. Tenkte å få satt i en chip, men må bare få fikset litt på utsiden først.

 

 

Vet du hvor panseret ditt er kjøpt?

 

humm skrud opp ladetrykket hvor mye da?? 1,1 bar og på hvilken måte har du gjort dette uten å chipe?? er jo chipen som styrer ladetrykket, og som gir riktig med bensin! har du kontrolert med bredbåndslambdad at den får riktig med bensin?? forsiktig så du ikke får motor ras.

 

 

men men nok off topic får slenge ut noen bilder jeg å har ikke tatt noen sikkelige enda går å venter på digital speil releks kamera.

 

 

eller dere kan se på denne tråden er bilder fra ic montering å speil prosjektet,

 

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=72600&page=4

 

attachment.php?attachmentid=62529&stc=1&d=1177151274

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f*** den va råe nå:D

ja hadde jort seg bra me svart ner på pansere;)

bler vel noge av det samme slage så på mitt panser då?:P

 

http://www.vwaudi-club.no/members/car_images/b30df0f4b56ba265c4c6861ce3be12f6.jpg

 

Ja, får se om det blir noe lakkering en gang. Brukt nok penger på den egentlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey

 

Hvis det var tilsiktet meg så takk :P

Bilen er nå et sted rundt om arendal,gjerstad mener jeg det heter.

Var kjipt å selge,men men

 

a

 

var din bil jeg siktet til ja! :)kan jeg spørre om du fikk mye for den?:) har nestn nylig solgt min A3 og for leilihetskjøp å vet hvordan det er :(

- Vw Caddy 2006

+ Audi A3 1999 (solgt)

+ Audi A3 2004 (solgt)

+ Mazda 323F 1990 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var din bil jeg siktet til ja! :)kan jeg spørre om du fikk mye for den?:) har nestn nylig solgt min A3 og for leilihetskjøp å vet hvordan det er :(

 

Takk igjen da :P

 

Joa,den ble solgt for 240' var no småpirk som gjorde at jeg gikk ned litt på pris.

Greit nok fornøyd med det,tapte så klar penger på det men men.

 

A

Herved fotgjenger :(

A3 TQ solgt

http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742

(206 solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår