Mokka Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 vet jeg har spurt tidligere om forskjellen på rød og blå kjølevæske...men hva med den grønne? Jeg har fått grønn nå når jeg fikk ny toppakning på bilen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Såvidt jeg vet er den grønne mer eller mindre lik den blå (bortsett fra at den er grønn). Den er i hvert fall silikatholdig. Sikkert noen mindre forskjeller i innhold av lurium i forhold til den blå. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Det er ikke noe særlig forskjell på dem. I hevrtfall ikke på sommeren. Kanskje noen holder lenger en andre om vinteren men, de er nok like greie alle sammen. I hvertfall til norske forhold og temperaturer. Det er heller olje man bør være mer nøye på... her anbefaler jeg helsyntetisk 5w-40. Den koster det hvite ut av øyet, men er skikkelig god og holder til alle temperaturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mokka Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 ok,takk for svar :) jeg bruker helsyntetisk 10w-40 på min...hadde 5w-40 før,men liker bedre den jeg har nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 smak og behag sak det vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg