Skyline_401 Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 har en b230et 88mod. trenger jeg å slipe veiva for å sette dette på? passer dem rett på? tenkte å bestille fra SPM. Noen som har erfaring ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 om du kjøper rett råder er de såklart bolt on. Pass på at de ikke er for trange i lillenden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Bør sende de til ett motorverksted å få målt døm så de ikke er helt vindskjeve også... Har lest mye rart om spm råder på bla tpc forumet. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Bør sende de til ett motorverksted å få målt døm så de ikke er helt vindskjeve også... Har lest mye rart om spm råder på bla tpc forumet. kanskje sende dem til Oslo Sylinder Service, og ta en kontrollmåling å polering ? for å se om alt er som det skal kanskje ? bør jeg skifte stempler i samme slengen ? eller holder stempla til 300-350hk ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 4000kr ekstra for smidd-stempla til SPM, da holder bunndelen til 500hk ca. Opp til deg om dette er noe du behøver.. Men du vet hva man sier.. Mye vil ha mer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC^ Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 kanskje sende dem til Oslo Sylinder Service, og ta en kontrollmåling å polering ? for å se om alt er som det skal kanskje ? bør jeg skifte stempler i samme slengen ? eller holder stempla til 300-350hk ? Kjøp heller Eagle eller PO råder isteden for den driten der... Er jo helt ubruklig når en får motordeler som ikke passer engang... Koster like mye å handle et bra merke kontra å sende de vekk til måling å tull... Siter Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986 Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.