Volvo-trimmaren Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Heisann, jeg skal montere en HKS Type 0 turbotimer i Audien min (1995 A4 1.8T), men er usikker på hvordan den skal kobles.. Noen som har gjort dette før..? I manualen står det bare japanske biler listet opp med skjema, ingenting om Audi.. Dessuten står det meste på japansk, så jeg er litt usikker her...;) Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Jaymz skrev: Heisann, jeg skal montere en HKS Type 0 turbotimer i Audien min (1995 A4 1.8T), men er usikker på hvordan den skal kobles.. Noen som har gjort dette før..? I manualen står det bare japanske biler listet opp med skjema, ingenting om Audi.. Dessuten står det meste på japansk, så jeg er litt usikker her...;) Tja, hadde du tatt et søk eller sjekket FAQ øverst i forumet, så ligger det et FLOTT bilde der :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 SofaPute skrev: Tja, hadde du tatt et søk eller sjekket FAQ øverst i forumet, så ligger det et FLOTT bilde der :) Snakker om du da? Vet du egentlig hva en turbotimer er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Nei jeg tror jeg datt av. :P montering av turbotimer, montering av turbomåler, montering av turboklokke ... alt høres ut som det samme *beklager Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Hmm, har både søkt, og sett på FAQ men finner ingenting.. Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Jaymz skrev: Hmm, har både søkt, og sett på FAQ men finner ingenting.. sorry jeg som tok alt under en kam . prøvd VACN ? Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 det er vel ikke noe spesielt med å montere turbotimer i audi. Det gjøres vel i bunn og grunn på akkurat samma måte som andre biler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-trimmaren Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Jo, framgangsmåten er jo den samme uansett hvilken bil det er, men var litt usikker på hvilke ledninger jeg skulle koble meg inn på for å få turtallssignal og hvilke ledninger på tenningslåsen jeg skulle koble meg på.. Men har nå fått tak i Haynes manual med koblingsskjema og multimeter som virker så nå funker det fint..:) Siter Virr virr virr, broom! Rupp rupp rupp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg