Jarbra Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Er vel helst frakta som kom på 800 ja :P hehe.. Ellers hadde det vel kanskje vært årets kupp. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Begynt å fjerne ledningsnettet før datasprut. Sveiser litt hull som ikke blir brukt slik at jeg slipper masse sprut av sand og drit inn i motorrommet. Akkurat nå ser det sånn ut: Motorrommet skal males med: Også litt deler som jeg fikk i dag! Slapp å betale moms fordi selgeren skrev en lav verdi på pakka, og varene kom 5 dager etter at det ble sendt! Inkludert helg! rått! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Lite interesse her nå :( Kom gjerne med noen kommentarer! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 hehe du skal fålov til å montere det på min bil også :P hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Blir krute nå... Skal det plutselig gå ann å kjøre med bilen nå da? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Heiheiheihei, Mister volvo! "Let the cars do the talking"! Fredrik: Hehe, jada, lar seg ordne det. Er faktisk ikke såå stor jobb å bare montere sprutet. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Nærmer seg oppstart nå! Kommer vel med en oppdatering i kveld hvis fingrene mine ikke er fryst av (uisolert garasje uten fyring, og det er minusgrader om kvelden). Kommer hvertfall med litt bilder og sånt no etterpå. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 ser bra ut :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonna Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 nå syns jeg det går tregt her jarle.... skulle vært ferdigmappet før påske denna her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Her er grunnen til at det går treigt: Ned mot minus 10 om kvelden. Og er jo ikke noe særlig å mappe på snø uansett ;) Er 90% ferdigkobla da. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.A.L Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 ikke ta bilde av snøn ute a gett.. ekke det inne i garsjen din c:P hehe.. idag har jeg vært å kjøpt meg sæler å dritt å møkk hos jesus:P å ikveld drar jeg i militæret! tjoho! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonna Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Her er grunnen til at det går treigt: Ned mot minus 10 om kvelden. Og er jo ikke noe særlig å mappe på snø uansett ;) Er 90% ferdigkobla da. var ikke snø føre påska se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Får lære deg å koble lys før du klager, bonna! :spin Hehe.. Crome ;) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Fyra nå gitt :D Dærsik!! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg