aUDUN` Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Da har jeg nettopp mottatt min første 200 sx. Den har rullet 170 000.. Stor IC større turbo, stage 1 chip og raka rør fra turbo. Bytta denne mot mitt forige prosjekt da jeg hadde mangel på tid.. det jeg har tenkt å gjøre med denne er å -hive på den noen skjørt (vertfall front fanger) -fikse dørhandtak på begge sider -hellakkering -senking her er et par bilder av bilen slik den står den dag i dag... som dere ser trenger den lakkering.. Om noen har et par nyttige tiås til meg som ny 200sx eier så fyr løs =) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 t28 turbo eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Veldig usikker... hehe har ikke fått sett så mye på turboen.. trangt nedi motorrommet på dem her.. hehehe. Men forige eier sa det var en oppgradert og større turbo som var montert. Den gamle følgte med og er endel mindre enn den som står på ser det ut som Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mektig Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Gleder meg til å det ferdige produktet :) Keep posting pics underveis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Mektig: jo takk =) Noen som vet åssen man får til low-rice lykter? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 da er det sikkert en t28 som det er byttet til, det som vanligvis blir gjort :) Low rice lykter? sleepy eyes? Søk etter det på youtube, så er det noen videoer der :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Konge, da blir det å kutte brun kabelen i morgen ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 jeg har ikke den brune kabelen dem klipper i den filmen... Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 hm, jeg har ikke sett noen film der man kutter noe kabel :P men så var dette gjort når jeg kjøpte min.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 her ser det jo ganske enkelt ut for å si det rett ut, men jeg har ikke noe brun kabel der... Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 Merka at det lekker vann fra den lille plastikk ekspansjonstanken som var sprukket. Noen som vet om jeg kan erstatte denne med noe i 1 dag eller 2. Skal på eu-gokjenning imorgen tidlig åså må bilen være i gang.. En kompis ga meg tips om å bare plugge slangen som går til tanken.. Men det vil vel skape et trykk i kjølesystemet? Må jo være en for for utluftning. Jeg mener selv at kanskje en 1-1/2Liter cola med vann i og slangen nedi gjøre underverke.. eller er jeg helt på gjorde. Noen som har prøvd og har erfaring? hehe Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 Bilen er foresten tilsalgs, perfekt til drifte bruk sikkert: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1561330 Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2007 se heller denne :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 hvorfor skal du selge den allerede? Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Joastarlet: likte den ikke så godt.. olehenri: ja, hadde jeg bare hatt sånne kabelsko liggenes.. har allerede et par sånne brytere. ;) får nesten prøve på det en dag Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg