JÅR Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Har akkurat kjøpt meg en -89 Toyota Camry 2.0 GLI 4WD, gått nesten 250'. Kjøpte den av en kompis, så jeg har fått tetstet den på vinterføre tidligere... Virket som den satt temmelig bra på for meg som knapt har kjørt 4WD på glatt vei. Har lite erfaring med Toyota, eneste yotan jeg har hatt er en MR2 turbo, men den tålte iallefall juling:) Noen som vet noe om disse bilene, f.eks. hva de ligger på i pris? Er det noen svakheter, og ikke minst; er de så jævla sjeldne som det virker som? Glad for all info om bilen.... Siter -94 MB C180 -86 MB 190 2,3-16V -81 Opel Ascona B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFord Skrevet November 10, 2007 Rapporter Share Skrevet November 10, 2007 Hey! Gratulere me ny bil!.. har akkurat kjøpt mæ en sånn her av en på arneid, betalte 8000,- færdig registrert, å sia æ bor i nordnorge her vinteren e for fullt, kjøre æ den dalig på vinterveia, å d e en konge vinterbil, meget enkelt å holde den i sladd! detta e nok en bil du kommer t å bli fornøyd me! grutulere Siter Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;) Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finntroll Skrevet Juni 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2008 Ja, camry 4wd finn du ikkje mange av. Så heldi e du som fikk deg en. Camry e skuddsikre biler alt i alt men det e rusta som tar dem desverre. Motoran må du skyte me elefantkaliber for at dem skal stoppe sies det. Har en camry xli. Motoren e trilla 350 000 uten store problemer. Bare ei topp pakning såvidt jeg vet. Gratulere me god bil:) Siter Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg