Jooakim Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 skal pusse ned en spoiler nå til bilen min,denne er av hardplast.. Hvordan korning/fint papir skal jeg pusse den ned med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 skal pusse ned en spoiler nå til bilen min,denne er av hardplast..Hvordan korning/fint papir skal jeg pusse den ned med? 600-700er fint.. hvis den er ny funker vel sånn pusse klut eller hva det heter Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentukky Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 takk for denne tråden:P, men hvordan lakke denne med sprayboks slik at det ikke flasser av??:S noen som hvet hva jeg må bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatic Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Visst du skal gjøre dette fort og galt så er du avhengig av Plastprimer, for at lakken skal hefte på emnet. Skal du gjøre det litt mer etter boka er du selvfølgelig avhengig av primer, men også plastvask, siden plast svetter.Men en plastvask koster et par kroner,så akkurat det tror jeg blir lite aktuelt. Har selv lakkert en del plastdetaljer ved bare å bruke plastprimer, og de er like fine 2 år etter. Siter Retard Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg