Gå til innhold

Stjålet Audi S2 coupe.

Ranger emnet


Yatsy

Anbefalte innlegg

Søndag 24.06.07 mellom kl. 01:45 og 06:45 ble min Audi S2 coupe stjålet fra gården her jeg bor. Hvis noen har sette denne på veien i dette tidsrommet eller senere, kjøreretning osv så er alt av interesse.

Kjenneteng: Bilen er svart av farge, sorte RS2 calipere foran, 17" OZ felger og uten hovedlykt på passasjersiden.

 

Mer info om bilen, bilder og telefon nummer dere treffer meg på.

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1536954

 

Mvh

Jan Erik

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du ser etter den, man vet jo aldri hvor slike biler havner.

Sjansen for at den blir funnet er vel liten, men lov å håpe.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Franki, nei hadde ikke sporing, dessverre. Hmm! Den du så i går var det i Stavanger? Hørt noen vage rykter om at det har blitt oppservert en grom Audi i odals traktene, så hvis det er noen som bor der kan dere jo holde litt utkikk for meg.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er rimelig trist dette. Har lagt ned MYE penger og tid på denne bilen. Bilen har for det meste stått på bukker siden jeg kjøpte den, så hadde gledet meg til å kjøre litt i sommer. Skulle begynne å trimme mer til vinteren, men det slapp jeg for å si det sånn..

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odal, tja. Jeg er har hadde Coupe Quattro 20v for litt siden, så VAG sitter igjen i blodet. Jeg bor i Hamar, men er jo en times tid til Odalen, men jeg skal så definivt dra til Odalen og se etter den faktisk. Sender deg en PM!

Nå - '92 VW Vento VR6

[x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v

[x] - '90 VW Golf II GTi G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i Odalen, og kan ikke si jeg har sett noe til denna her.. :/

ikke kommer jeg på noen som har slik bil her fra før heller, men Sør-Odal innehar vel ett par sånne tror jeg..

 

lagra tlfnr ditt, skiltnr og sånn.. så holder øyne og ører åpne! :) er ute å farter en del så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Odal, tja. Jeg er har hadde Coupe Quattro 20v for litt siden, så VAG sitter igjen i blodet. Jeg bor i Hamar, men er jo en times tid til Odalen, men jeg skal så definivt dra til Odalen og se etter den faktisk. Sender deg en PM!

 

 

Bare send PM om du skulle vite noe, eller aktuelle personer det kunne være interessant å sjekke opp.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bor i Odalen, og kan ikke si jeg har sett noe til denna her.. :/

ikke kommer jeg på noen som har slik bil her fra før heller, men Sør-Odal innehar vel ett par sånne tror jeg..

 

lagra tlfnr ditt, skiltnr og sånn.. så holder øyne og ører åpne! :) er ute å farter en del så..

 

Er det noen folk i området der som er kjent for å slakte biler da? Alle tips mottas. Send gjerne PM. Har kontakter i politiet, så jeg får sjekket ut om personen/e har lignende saker på seg fra tidligere.

Regner med at bilen står på en låve å blir slaktet, dessverre.

1. Nå med Audi S2 coupe. ADU og lettere trim :)

2.

3. Takk til:

4. JCS RACE TECH for lån av utstyr og veiledning.

5. :- 91 Audi S2 Coupe. Lettere modifisert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår